Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Hallo mensen.

Ik zoek een beetje een goede media player waar je makkelijk afspeel lijsten kan aanmaken en die overweg kan met 50gb+ aan muziek.

wm vind het niet leuk.
 
WinAmp gebruik ik al jaren, werkt perfect en is zelfs gratis! (met betaal versie kun je allemaal onzin dingen die je nooit zult gebruiken).


Een vraagje;

Heb nu een externe HD van 500GB waar ik mn MP3s op heb staan. Wil dit elke maand ff backuppen met alle nieuwe MP3s die er die maand bij zijn gekomen. Nou kan ik natuurlijk in een text bestandje bijhouden welke albums dit zijn, maar dat schiet niet op.

Is hier een heel handig programma voor? Wat dus als ik het aanzet gaat vergelijken (synchroniseren) tussen de aangegeven directories en de USB HD? Wil niet iets wat altijd meeloopt of anders moeilijk loopt te doen.

Ennee..... nog iemand tips voor mijn vorige probleem, een goed programma waarmee ik op die HD kan kijken?

Thanks alvast.

Voor dat syncen gebruik ik SyncToy, een proggie van microsoft wat perfect werkt (ik gebruik het om wat dingen van mijn pa>>naar mijn moeder dr pc te gooien).

http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_windows/synctoys.aspx
 
Eigenlijk niet... Een beetje service stuurt wel alles terug... Niet ?
Service hoef je niet te verwachten van de fabrikant, de winkel waar je het hebt heen gebracht die had ook beter moeten weten en die had de toebehoren bijvoorbeeld mee moeten geven aan jou of dat hun het opslaan voor je tot het apparaat er weer is. Bij bijvoorbeeld HP geld gewoon de regel het apparaat zelf zonder toebehoren, stuur je het wel mee heb je kans dat het kwijt raakt. Vaak doen bedrijven zoals HP dan niet moeilijk (als het bv om een toner gaat) en sturen ze een nieuwe op.
 
Trouwens voor de computerliefhebbers, de nieuwe forum hardware:

[ir]http://www.bas.scooterforum.net/dell/IMG_1761%20%5bDesktop%20Resolutie%5d.JPG[/ir]
[ir]http://www.bas.scooterforum.net/dell/IMG_1763%20%5bDesktop%20Resolutie%5d.JPG[/ir]

Specs: Dell 2950 III, 2 x quadcore, 8gb mem, 15k scsi schijven in raid 10 en nog wat opties.
 
Trouwens voor de computerliefhebbers, de nieuwe forum hardware:

Specs: Dell 2950 III, 2 x quadcore, 8gb mem, 15k scsi schijven in raid 10 en nog wat opties.


Godsklere, komt nog al wat kijken bij zo'n forum... :D

Ziet er goed uit... :~
 
Last edited:
Je bent de 1e die na Bas post, moet je daarom die foto's er ook bij quoten :X

En kom nou niet aan met ''zeur niet zo''. Het is gewoon focking irritant om altijd maar die foto's erbij te quoten. En dit bedoel ik over het gehele forum.
 
Dit is een upgrade, nu zitten we in USA op meerdere servers, en deze gaat het hopelijk helemaal alleen doen :) Puur door betere en snellere hardware.
 
Ziet er allemaal goed uit Bas.... lekker snel monster.

Waar draaien jullie verders op? Qua software.
Komt de SQL database op dezelfde server?

Ben ook benieuwd hoeveel bandbreedte dit forum verstookt eigenlijk :)

Ben benieuwd, vind dit soort achtergrond info altijd wel interessant.
 
Voor zover ik weet draaien we nu op een servertje of 2-3 ergens op een amerikaanse host. Dit moet allemaal op dit ene monster gaan draaien (2*quadcore @ 1,86Ghz met "conroe" architectuur is een stuk sneller als ~3* Xeon single core @ 3.0ghz oid :winner: ).
Voor zover ik weet wil Bas hem ook ergens in nederland in een colo neer gooien, zodat de internet verbinding zelf ook een stuk sneller is.
 
Bas, laat gewoon iedereen die zich aanmeld een euro betalen, plus dat geld van de premium accounts, komt het helemaal goed :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top