Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Commando's moet je na de stationsletter opgeven...dus b.v. c: /f

Zijn de gegevens die op je HDD staan belangrijk?

Je zou sowieso HDD Regenerator erop los kunnen laten (Veranderd niks aan de HDD), mja het feit dat er het e.e.a. op de schijf is geschreven kan een probleem zijn.
 
Nou heel erg belangrijk niet, want heb van de meest belangrijke dingen een backup, maar er staan een aantal dingen op die ik graag terugzie en het zou sowieso lekker zijn als ik weer met mn oude Windows aan de slag kan (al is het alleen maar om ff de favorieten ed. te kopieren).
 
PC Inspector is een gratis programma waar je mss wat mee kunt.

Zelf vind ik GetDataBack een zeer geschikt programma, maar ook Acronis en Easyrecovery mogen er zijn.

Probleem is dat ieder programma zijn sterke en zwakke punten heeft, en dat ieder probleem een eigen aanpak nodig heeft....

Je zou b.v. een Windows repair install kunnen doen (De meeste instellingen blijven behouden), maar je loopt het risico dat er iets fout gaat (Je schrijft immers op een schijf die niet helemaal lekker is (Software of hardwarematig)).

Ik zou zelf 1 of meer van de recovery programma's gebruiken en zo de nodige data "redden", daarna kun je nog altijd een repair install doen en bekijken of het werkt en of je het zo laat.

Schrijven naar een schijf die het niet doet zoals zou moeten is sowieso uit den boze als het gaat om het terug halen van verloren gegevens.

Er zijn teveel mogelijkheden om te zeggen wat het beste is, het enigste wat ik kan zeggen is dat je NIET op die HDD moet schrijven en de juiste programma's moet gebruiken.
 
Heb gewoon EINDELIJK me videokaart binnen... Meer als een paar maanden kwijt wegens garantie blabla... Of 'ie t doet is de 2de , en ik kreeg niet eens alles terug. Ik stuurde kaart , met de doos op , boekjes en cd's en een snoer... Alleen de kaart terug gekregen. :L
 
Heb gewoon EINDELIJK me videokaart binnen... Meer als een paar maanden kwijt wegens garantie blabla... Of 'ie t doet is de 2de , en ik kreeg niet eens alles terug. Ik stuurde kaart , met de doos op , boekjes en cd's en een snoer... Alleen de kaart terug gekregen. :L
Als je hem zelf hebt opgestuurd is het je eigen fout. Alle RMA afdelingen bij bedrijven willen alleen het product zonder de toebehoren
 
Als particulier of? Want wij doen vooral zaken met HP ect de zakelijke kant en daar moet een laptop bijvoorbeeld helemaal gestript opgestuurd worden. Accu, harddisk enz alles eruit
 
zit te zoeken naar een simpel en makkelijk fotoshop programma voor me pc om byvoorbeeld een uitlaat op een scooter te monteren om te zien hoe het staat
wie weet er wat
 
mijn packerd bell computer is overleden..
iemand een site waar je systeemkasten kunt bestellen waar kje beetje leuke games mee kunt spelen internetten en muziek lusister
 
Een vraagje;

Heb nu een externe HD van 500GB waar ik mn MP3s op heb staan. Wil dit elke maand ff backuppen met alle nieuwe MP3s die er die maand bij zijn gekomen. Nou kan ik natuurlijk in een text bestandje bijhouden welke albums dit zijn, maar dat schiet niet op.

Is hier een heel handig programma voor? Wat dus als ik het aanzet gaat vergelijken (synchroniseren) tussen de aangegeven directories en de USB HD? Wil niet iets wat altijd meeloopt of anders moeilijk loopt te doen.

Ennee..... nog iemand tips voor mijn vorige probleem, een goed programma waarmee ik op die HD kan kijken?

Thanks alvast.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top