Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Gasten, ik heb nog steeds gekut met mn internet..

Verbinding valt weg, even later is hij er weer..
Soms komt ie gewoon NIET terug, en moet ik de router uit en aan doen..

Iemand ENIG idee, aangezien ze me bij @home ook niet verder helpen..
 
Had het ook bij een kennis van me,

Had een Siemens telefoon, draadloos in huis.
Die verstoorde het draadloze signaal, (mocht je draadloos hebben :p)

Nog een tip,

In de router staat hoeveel connecties hij mag hebben.
Als hij dus op 2 connecties staat en je hebt 3 computers dan word jij er steeds afgeknikkerd.
 
't is draadloos idd.

zal zometeen es ff kijken op de router , en we hebben dus ook een draadloze telefoon xD
 
8P

Mja , k heb ook een probleem met me geluid. Althans , me microfoon...

Zoals velen weten , WoW ik veel. En dan is het handig als je met anderen kan praten. Dit kón ik ook , todat ik dacht dat me micofoon kapot was. Vandaag achtergekomen dat dit echt niet zo is.

Ik dacht k ga het nog eens proberen met Skype om de mensen mij goed te laten horen , maar tevergeefs. Máár ik zag wel , dat balkje heen en weer gaan als ik HEEL hard blies in de micofoon. En de mensen hoorden mij heeeel zachtjes in de verte blazen. Dus ik dacht dat ik gewoon iets omhoog moest doen. Mute stond uit btw. Dus , dan ga je met instellingen spelen. Nogmaals tevergeefs.

Om een stomme ( nog ongevonden ) reden viel me PC weer ineens uit , startte opnieuw op , en toen eenmaal in Windows aangekomen , hoorde ik mijn eigen ineens " crystal clear " ( glashelder :p ). En toen ineens niet. Nee , ik schakelde de knop Mute NIET om. Dus , Windows , doet iets , wat niet moet , waardoor ik niet meer kan praten door de microfoon.

Iemand dit ook meegemaakt ? Iemand enig idee ?

Btw , alle volumes staan vol open , niets is gedempt oid. En microfoon is niet kapot.

:?
 
[IR]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/3caee3fa.jpg[/IR]

Balkjes links zijn weg ? Iemand enig idee hoe deze terug moet ? Heb opties geprobeerd enzo , maar niks...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top