Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Vast niet alles, maar daar ben ik me wel bewust van.
Alhoewel 't me alleen bij 't stukje over de kinderen/ouders echt opviel.

Kijk bij Bruno had ik veeeeel meer op dit soort interviews gehoopt:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=oa_ePERLvK4"]YouTube - Bruno (Sasha Baron Cohen - Ali G) in fashion show[/ame]

Fok die fashion industry!! Maja dat gebeurde te weinig.

Hij trekt mij ook totaaaal niet. Ik heb dan ook geen enkele film van hem gezien. Maar ondertussen heeft wel iedereen het over hem, positief of negatief maakt weinig uit. Hij krijgt wel de aandacht in ieder geval. ;)

Vnv Watchmen gekeken.. Ik kon hem niet helemaal volgens qua tijdslijn de hele tijd, maar het heeft wel voor een filosofisch uurtje praten gezorgd bij ons 8P...

Reign over Me.

Adam Sandler en Don Cheadle. Wel redelijk, beetje vaag verhaal. Adam Sandler was best te pruimen in een serieuze rol.

Vnv Watchmen gekeken.. Ik kon hem niet helemaal volgens qua tijdslijn de hele tijd, maar het heeft wel voor een filosofisch uurtje praten gezorgd bij ons 8P...

nou! +1.

Erg vage film.
Ouderwetse superhelden...die nieteens allemaal iets speciaals kunnen.
Sincity achtige verhalenverteller..

Moet het laatste stukje nog zien, maar apart is het wel.

Ik vond hem gewoon TE vaag.. Dingen open laten in een film is leuk, zolang het aan het einde maar vrijwel allemaal duidelijk wordt, maar dit 8P..

Zitten overigens wel leuke gedachtegangen in, zo hadden wij het na die tijd over in hoeverre je zelf dingen bepaald.. Eigenlijk niet, want wat je doet ook doet, het is altijd afhankelijk van een reactie die je niet in handen hebt, welke weer wordt bepaald door jou reactie, die van anderen etc. etc.. Dus in feite bepaal je zelf niets, maar een ander ook niet.. Je zou dus kunnen zeggen dat alles al vast staat.. Zo hadden we het er ook over dat de toekomst niet bestaat, want je kunt het niet bepalen/voorspellen.. Het is allemaal relatief en afhankelijk, toekomst is iets bedacht door de mens, maar is er niet.. Iets kan er namelijk niet zijn als het nog variabel is, dus je zegt iets over iets waar je niets over kunt zeggen, dus het is per definitie 'onzin'..

En we hebben nog veel meer vage 'bullshit' gepraat, gesprek hadden we eigenlijk even moeten opnemen 8P

Het stomme is, ik weet niet wat ik er van moet vinden.. Op zich is een film die ons op zulke gedachte zet eigenlijk een goede film :+

watchmen-minutemen.jpg

idd, vond hem ook erg stripachtig btw.
Sowieso vaag, met die generaties helden ed.

Zullen we hem maar gewoon goed vinden?

Zojuist afgekeken...nog steeds apart.

Goeie muziek erbij trouwens.
Nu nog een keer de Directors Cut gaan kijken..

Morgen O Brother Where Art Thou op RTL 7. Half negen. Heb je hem nog niet gezien, dan zou ik zeker gaan kijken. Echt een hilarische film vind ik die daarbij ook technisch ontzettend goed is.

Vandaag gekeken:

Mesrine - Public Enemy No1
Mesrine - Killer Instinct?
Beide leuke films, maar het mist toch echt wat...

Good Will Hunting
Zelfde als hierboven, best aardig, maar mist wat

Crank 2
Waardeloze baggerfilm zeg

(Ben half ziek, dus dagje rustig op de bank doet goed)

Vandaag gekeken:

Mesrine - Public Enemy No1
Mesrine - Killer Instinct????
Beide leuke films, maar het mist toch echt wat...

Ik denk dat je gewoon part II bedoeld? Public Enemy Number One (Part 2), Mesrine: L'Ennemi Public N° 1.

00002677_00021159NL.jpg

Net ook gekeken op Blu-Ray, ik vond hem net als deel I zeer geslaagd, vette films en een zeer sterke Cassel :)!

IMDB

1. L'instinct de mort (2008)
aka "Mesrine: Part 1 - Death Instinct" - (English title)
aka "Mesrine: L'instinct de mort" - France (poster title)
2. L'ennemi public n°1 (2008)
aka "Mesrine: L'ennemi public n° 1" - France (promotional title)
aka "Mesrine - L'ennemi public n° 1" - France (poster title)
aka "Mesrine: Part 2 - Public Enemy #1" - (English title)
aka "Mesrine: Part II - Public Enemy #1" - (English title)

Iemand had ze laatst geupload beide.. Benamingen zijn wat verschillend, maar bedoelen dezelfde film ;)

Morgen O Brother Where Art Thou op RTL 7. Half negen. Heb je hem nog niet gezien, dan zou ik zeker gaan kijken. Echt een hilarische film vind ik die daarbij ook technisch ontzettend goed is.

Helemaal mee eens, eigenlijk verrassend dat deze nooit met reclame is gepromoot in de bios

Dadelijk American Psycho eens kijken,

laatst Public enemy nr 1 gekeken, erg dikke film, deel 2 heb ik ook al die volgt nog. :)

Status
Not open for further replies.
Back