Bruno was echt een slechte film {!
Kan ik iedereen af raden.
Weinig echte humor, en veel scenes waarin hij mensen probeert te shockeren.
Verhaallijn was ook mijlenver te zoeken maar dat verwacht je ook wel bij zo'n film.
Borat was beter.
Wat loopt iedereen hier nou te janken over die nieuwe film van Cohen. Als het z'n eerste film was geweest had je er ws niemand over gehoord, maar omdat je nu weet wat je kan verwachten, dankzij z'n Borat rolletje, is het een kutfilm?
Wat loopt iedereen hier nou te janken over die nieuwe film van Cohen. Als het z'n eerste film was geweest had je er ws niemand over gehoord, maar omdat je nu weet wat je kan verwachten, dankzij z'n Borat rolletje, is het een kutfilm?
Niet mee eens hoor, deze was slechter dan Borat vond ik. Het karakter Borat is ook veel grappiger neergezet. Ook zaten er naar mijn idee te weinig interviews in (of hele korte, bv. die met die terrorist). Al met al staat zn show met Ali G nog altijd op 1 en daarna Borat.
op music box/comedy box draaiden ze een tijdje een show waar bruno ook in zat, toen vond ik hem al irritant en NIET leuk. dus die nieuwe bruno film, zal ik geeneens naar kijken.
Ik vind 't juist heerlijk.
Al die mensen die veel te ver met een hoofd in hun reet zitten, om te zien dat ze gewoon keihard in de zeik worden genomen..