Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
milk_blu_ray.jpg

Het begin vond ik erg traag, en er gebeurd te weinig. Het tweede uur wordt een stuk interessanter, en het einde is erg, maar prachtig verfilmd. Om hem meer te waarderen moet ik hem nog een keer kijken denk ik.

Trouwens Penn doen het erg goed!

Last edited:
Hmm Bruno viel me tegen. Weinig interviews en vooral veel gayness. Op een gegeven moment fullscreen een lul in beeld ging ook wat ver :p Maar ik had meer gedoe in de modewereld verwacht, eigenlijk zat dat er alleen in het begin in.

Borat was veel leuker...

2781burn.jpg

Echt weer een geniale film van de gebroeders Coen. Qua humor vond ik hem niet zo heel sterk, maar het verhaal is weer heerlijk!

Ik heb hem ook staan op mijn werk, maar loop er telkens langs.. :P Misschien toch maar eens meenemen. :P

Ik vond dat dus echt een SUPER vette film. John Malkovich speelt zo ontzettend goed! En ik vind Frances McDormand altijd erg goed, in Fargo en Mississippi Burning speelt ze ook op top niveau.

Beetje simpele film vond ik. Slaat eigenlijk totaal nergensop.

Dat is ook het geniale, ontzettend knap om zo een film te maken :W. Brad Pitt is :D!

Net The Usual Suspects en Slumdog Millionaire op BluRay gekocht. Vanavond denk ik The Usual Suspects kijken...

Dat is ook het geniale, ontzettend knap om zo een film te maken :W. Brad Pitt is :D!

Net The Usual Suspects en Slumdog Millionaire op BluRay gekocht. Vanavond denk ik The Usual Suspects kijken...

Goede keuze, The Usual Suspects is erg goed vind ik zelf, als je die nog nooit gezien hebt zul je hem als ie af is, meteen nog eens willen kijken ;)

Ik vond dat dus echt een SUPER vette film. John Malkovich speelt zo ontzettend goed! En ik vind Frances McDormand altijd erg goed, in Fargo en Mississippi Burning speelt ze ook op top niveau.

Ik vind hem anders in schril contrast staan met bijvoorbeeld The Big Lebowski of O Brother Where Art Thou? Beetje afgeraffeld, maar wel leuk verder.

O Brother Where Art Thou is ook zo'n Coen 'tussen' film, maar die vond ik persoonlijk iets minder.

Status
Not open for further replies.
Back