Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Curious case of Benjamin Button was bijzonder.
Bijzonder sprookjesachtig.

Ik heb hem een tijde terug ook gezien, maar vond hem toch een beetje tegenvallen, het begin is wel leuk, maar daarna is het gewoon te langdradig. En dat is bij een goede film meestal andersom...

(Mja, er waren wel meer dingen omgekeerd in die film :+)

obsessed_poster-13.jpg

drama/thriller. hoewel je alleen kijkend naar deze plaatje, zowat de hele film al kan raden toch nog verrast. zeker goed film om te kijken, vooral in gezelschap van een dame.

Gisteren beide delen van The Last Templar gekeken:

http://www.imdb.com/title/tt1197580/

Mwah, niet echt goed. Echt super voorspelbaar, ongeloofwaardig en slecht acteerwerk. Filmwerk was aardig en montage was soms verassend (goed). Het einde een beetje jammer en te kerkelijk imo. Maar wel leuk voor iemand die houdt van dat soort avonturen films.

Oja ook beide delen van Mesrine gekeken. Wel goed ja. Lekker veel actie goed geacteerd en mooi gefilmd! En dan te bedenken dat het meeste echt gebeurd is.... :)

Verder Transformers 1 nogmaals gekeken, in HD met het volume van het geluid voluit. Dat was wel genieten.

Ook nog O Brother Where Are Thou gekeken en die was wel sterk ja, maar ik was er niet zo erg van onder de indruk als ik verwachtte. Wel cool om Clooney een keer in zon 'domme' rol te zien. Maar wel 1 vd betere films die ik in de afgelopen tijd gezien heb.

Gister the good shepard gekeken. Goede film, maar ik denk dat ik m ter verduidelijking nog maar een keer aanzet :P

Gister the good shepard gekeken. Goede film, maar ik denk dat ik m ter verduidelijking nog maar een keer aanzet :P

Lijkt me een strak plan. Ik heb hem inmiddels al een keer of drie gezien en ik vind dat de film zwaar ondergewaardeerd is.

Ice Age 3
Leuke film, dat 3D is ook best leuk maar ik vond het niet echt een meerwaarde hebben ofso. Kreeg er ook een beetje hoofdpijn van en mijn neus kreeg last van dat brilletje. Scrat zit er jammer genoeg minder vaak in dan de vorige film.

Tja the Good Shepherd, vond m niet zo. Matt Damon is op een gegeven moment dik in de 40 en ziet er nog steeds uit als een 12jarige.

Matt Damon (die in het echt al bijna 40 is) speelt een heel ingetogen rol. Wat mij betreft een van zijn beste. Hij moet ontzettend moeilijke beslissingen nemen en hij rekent constant met de verwachtingen van de tegenstander (die dat overigens ook andersom tracht te doen). Ook houdt hij de meest gruwelijke geheimen voor zichzelf. Hij raakt daardoor totaal geisoleerd, maar doet dit op een angstig rationele manier. Achter de schermen gaan geheimen schuil die het daglicht niet verdragen en dit alles in naam van de nationale veiligheid. Het script is van Eric Roth (schrijver van Munich, The Insider, Forrest Gump, The Curious Case) en die levert sterk gelaagde verhalen.

Ik ken geen beter spionage film iig.

Net Requeim for a dream gekeken, wat een super goed/aansprekende film zeg!!!!

Ook de muziek erbij vond ik opvallend goed.

Peeps, ik heb dringend filmtips nodig :P, ik weet echt niet meer wat ik kan downloaden om te kijken. Imdb top 250 ben ik zowat doorheen volgens mij (behalve alle klassiekers, niet allemaal mijn ding). Is Big Fish leuk?

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back