Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
174db5.jpg

echt hele goede film...

Heb hem hier liggen.
Dan maar eens snel gaan kijken. 8)

IK ben zelden zo teleurgesteld geweest in een film. Zat totaal geen verhaal in, en na deel 1, wat ik echt super vond, was dit toch wel een gigantische teleurstelling.

Ja deel 1 was idd beter. Al was deel 2 niet écht slecht imo.

20090611-the-hangover.jpg

gister gezien, ik kreeg af en toe echt tranen van het lachen van die gast met die baard, zo geniaal :W

Dat stukje dat ze bij de politie in de handboeien zitten, over elkaars handen klimmen en dat die dikke gast dan nog steeds omgekeerd moet lopen. Ik ben echt heeelemaal stuk gegaan toen :D

van wilder, een hoop mooie meisjes, maar wat een KUT film....heb alleen om die jamaican en chinees kunnen lachen. en dat was ook maar 1x

Vond er geen zak aan, vooral het einde ook. Maar ik vind sowieso de boeken van bloed (waar het op gebaseerd is) niet echt leuk.

Gister naar Public enemies geweest, hele leuke film, zeker om in de bios te kijken. Fraai camerawerk (heel nerveus), alsof je erbij bent. Geluidseffecten zijn ook :W
Wel een 13 in een dozijn gangsterfilm, maar dat weet je vooraf eigenlijk al. Depp speelt wel goed!

@ Aplus: I love you man is toch alleen cam versie van te vinden? DVD Rip nog niet? Die cam versie sucked hard ik wacht wel even op de dvd rip.

edit: Thanks man! 27 juli zie ik is de dvd rip erop gegooid, gisteren dus. Eindelijk! :D

Vond er geen zak aan, vooral het einde ook. Maar ik vind sowieso de boeken van bloed (waar het op gebaseerd is) niet echt leuk.

Gister naar Public enemies geweest, hele leuke film, zeker om in de bios te kijken. Fraai camerawerk (heel nerveus), alsof je erbij bent. Geluidseffecten zijn ook :W
Wel een 13 in een dozijn gangsterfilm, maar dat weet je vooraf eigenlijk al. Depp speelt wel goed!

Public Enemies wil ik binnenkort ook nog wel zien.

Ik heb de camversie er van, maar dat vind ik toch zonde om te kijken. Ik ga wel naar de bios of ik wacht op een betere versie.

Status
Not open for further replies.
Back