Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
@ Aplus: I love you man is toch alleen cam versie van te vinden? DVD Rip nog niet? Die cam versie sucked hard ik wacht wel even op de dvd rip.

edit: Thanks man! 27 juli zie ik is de dvd rip erop gegooid, gisteren dus. Eindelijk! :D

is idd de Dvd rip, in perfecte kwaliteit :)

Ik heb is een vraagje, met welk programma/site downloaden jullie die films? :D
En hoe met ondertiteling?
Heb wel is een keer via Limewire gedaan, alleen sommige waren echt kut vandaar :*

Deze vant weekend gezien:

22-8-2008-15-51-mmt_cover.jpg

Zeker een aanrader om te kijken

wat een kutfilm zeg...

Oké thanks! Ik zal het dalijk is gaan proberen! :)

Searchresults sorteren op seeds. Meeste seeds is snelste download over het algemeen. Seeds = aantal mensen dat het bestand aanbieden (waar jij vandaan download). Leechers zijn het aantal mensen die het aan het downloaden zijn.

Maar dat wil niet zeggen dat het een goed bestand is.
Dus bekijk de evt reacties.

Bestanden kunnen ook onmogelijk vroeg aangeboden worden.

als je beetje mee kloot, zie je vanzelf wel waar je goed spul haalt :P

vooral op torrents zitten er een paar grote uploaders... axxo/kako/nlt/divxnl voor subs bieden meestal wel de nieuwere films aan met goede kwali.

Klopt, ik ben I Love You, Man, maar meteen op bluray (4.35 GB) aan t downloaden. Dan is de kwaliteit super als ik m op een dvdtje brand voor m in m'n reguliere dvd speler te stoppen ipv kijken op laptop.

Jou DVD speler gaat geen mkv's afspelen denks :P
En de HD source naar dvd converteren levert je weer precies een dvdrip op :P

Dude, ik brand al vet lang MKV files. Ff converten en draaien die hap. Incl ondertitel mocht het nodig zijn, en ook nog mooi menutje erbij. T wordt idd gewoon dvd kwaliteit geen Bluray, maar is nog altijd mooi (stukken beter dan die 700 mb files).

Nou ik heb jullie raad dus opgevolgd, het het programma geinstalleerd en heb 3 films willen downloaden van isohunt, alleen ze willen op de een of andere manier niet van start, en dat terwijl het aantal Seeds groter is dan het aantal Leechers en ook nog goede comments. :*

[ir]http://i28.tinypic.com/2jb6ufq.jpg[/ir]

Nou ik heb jullie raad dus opgevolgd, het het programma geinstalleerd en heb 3 films willen downloaden van isohunt, alleen ze willen op de een of andere manier niet van start, en dat terwijl het aantal Seeds groter is dan het aantal Leechers en ook nog goede comments. :*

Voor zover ik zie heb je 0 seeds bij alle bestanden? Heb je de laatste versie gedownload van bittorrent? Bij mij deed hij alles zelf goed instellen. Blokkeert je firewall bittorrent niet?

Voor zover ik zie heb je 0 seeds bij alle bestanden? Heb je de laatste versie gedownload van bittorrent? Bij mij deed hij alles zelf goed instellen. Blokkeert je firewall bittorrent niet?
Bij die site stond gewoon ruim 300 seeds. Ik gok dat het aan m'n firewall ligt, ik zal is een kijkje gaan nemen! :)

Edit: Het ligt ook neit aan Firewall, Bittorrent werd al gewoon toegestaan. En ik heb versie 6.2

Wat staat er bij die melding onderin in die screen? Bij trackers, je ziet dat hij wel verbinding probeert te maken maar er staat een foutmelding dus...

Status
Not open for further replies.
Back