Dude, ik brand al vet lang MKV files. Ff converten en draaien die hap. Incl ondertitel mocht het nodig zijn, en ook nog mooi menutje erbij. T wordt idd gewoon dvd kwaliteit geen Bluray, maar is nog altijd mooi (stukken beter dan die 700 mb files).
Proxyserver stond al op geen, maar heb nu Utorrent gedownload wat je zei want die had ik nog niet, en daar stond ie ook op geen. Heb nu alleen Utorrent op staan en geprobeerd iets te downloaden en dat lukt
Is het zo goed?
En bedankt voor je hulp! :W
Maar dan heeft het geen toegevoegde waarde boven de DVDR. Die is ook 4GB en heeft een menu
Kut man, Slumdog Millionaire is helemaal klaar, start ik hem op, komt er alleen maar 2 uur geluid en helemaal geen beeld
Edit: Verdomme, bij Saw ook alleen maar geluid en geen beeld. Heb ergens gelezen dat ie dan die code niet heeft van de video?
Edit: Paar minuutjes gezocht op het internet, en codes geinstalleerd waardoor ik beeld heb, nu nog de subtitles
Heb net ook even VLC media player gedownload, en heb nu ook een subtitle van Slumdog Millionaire, heb het geprobeerd hoe Arne zei en deze manier werkte, alleen het probleem is dat de ondertiteling helemaal niet klopt met wat ze zeggen, de ondertiteling loopt erg achter. Hoe kun je deze precies gelijk zetten?subscene.com, registreren en je vind bijna alle subs wat je zoekt. Even downloaden, het srt bestand renamen tot EXACT de filename van je videobestand, in dezelfde map plaatsen en afspelen maar. Ik gebruik zelf VLC media player voor al m'n video's af te spelen. Werkt stukken fijner imo dan mediaplayer.
vond Balls out dus echt heeeeeeeel slecht, heb er weinig om kunnen lachen.