Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Bij die status staat: Er is geprobeerd toegang te verkrijgen tot een socket op een volgens de toegangsmachtigingen niet toegestane manier.

Maak je gebruik van een proxy?

Controleer ook de instellingen van Utorrent. Mogelijk heb je een proxy ingesteld terwijl je geen gebruikt. De fout heeft denk ik betrekking tot de proxy-server. Probeer voor de zekerheid even je proxy uit te zetten (in bittorrent) en controleer of het dan werkt.

Proxyserver stond al op geen, maar heb nu Utorrent gedownload wat je zei want die had ik nog niet, en daar stond ie ook op geen. Heb nu alleen Utorrent op staan en geprobeerd iets te downloaden en dat lukt :)
Is het zo goed?
En bedankt voor je hulp! :W

[IR]http://i26.tinypic.com/2rz9f0m.jpg[/IR]

Dude, ik brand al vet lang MKV files. Ff converten en draaien die hap. Incl ondertitel mocht het nodig zijn, en ook nog mooi menutje erbij. T wordt idd gewoon dvd kwaliteit geen Bluray, maar is nog altijd mooi (stukken beter dan die 700 mb files).

Maar dan heeft het geen toegevoegde waarde boven de DVDR. Die is ook 4GB en heeft een menu ;)

Proxyserver stond al op geen, maar heb nu Utorrent gedownload wat je zei want die had ik nog niet, en daar stond ie ook op geen. Heb nu alleen Utorrent op staan en geprobeerd iets te downloaden en dat lukt :)
Is het zo goed?
En bedankt voor je hulp! :W

Klopt op deze manier! Je kan het programma gewoon afsluiten, als je Utorrent de volgende keer opent gaat ie gewoon verder waar ie gebleven was. Je kan bij instellingen aangeven waar je wilt dat hij de gedownloadde bestanden plaatst. De downloadsnelheid varriert van tijd tot tijd (hoeveel trackers hij op dat moment vind, en hoeveel seeds het bestand heeft etc). Bij mij gaat ie soms ook met 30 kb/s maar soms zelfs met 800kb / 1 mb per seconde. :) Good luck. Als je eenmaal weet hoe alles werkt download je alles mogelijk met torrents (software, muziek, films etc).

Maar dan heeft het geen toegevoegde waarde boven de DVDR. Die is ook 4GB en heeft een menu ;)

Nee maar het maakt wel duidelijk verschil om een avi van gemiddeld 700 mb (wat de meeste films zijn) te converten naar DVDR of een mkv file van 4 gig (veel betere kwaliteit). Ook al heb je geen bluray kwaliteit, je hebt wel een veel hogere resolutie en scherper beeld in je dvd speler dan zo'n crappy filmpjes van 700 mb. Don't get me wrong, op je laptop is dit prima te doen. Maar zodra je deze op dvd gaat zetten voor in je speler en op tv te kijken is de kwaliteit een stuk slechter.

Nieuwe manier om wat films in op te bergen, pure nostalgie. :P

24plwko.jpg

En nieuwe home cinemaset incl. de onmisbare bierdoppendumpbak.

evbbdx.jpg

Kut man, Slumdog Millionaire is helemaal klaar, start ik hem op, komt er alleen maar 2 uur geluid en helemaal geen beeld :D

Edit: Verdomme, bij Saw ook alleen maar geluid en geen beeld. Heb ergens gelezen dat ie dan die code niet heeft van de video?

Edit: Paar minuutjes gezocht op het internet, en codes geinstalleerd waardoor ik beeld heb, nu nog de subtitles :)

Last edited:
Afgelopen week:

the-hangover.jpg

en

BallsOut-TheGaryHousemanStory-tf.org-free-2008.jpg

Gezien...

Beide zijn echt aaaaaabnormaal fijn:winner:
The Hangover is echt een hele vette film! Gebeuren de hele tijd dingen waarvan je zelf hoopt ooit op een dag ook mee te maken:P

Balls out is denk ik de aller mafste film die ik ooit in mijn leven heb gezien:P
Die humor is echt te maf voor woorden:D Sean William Scott acteerd echt weer masterlijk. Je ziet evengoed een beetje stiffmeister trekjes terug in de film:P

Als je van comedy's houdt zijn zullen deze films zeker in je top5 komen te staan:P

Kut man, Slumdog Millionaire is helemaal klaar, start ik hem op, komt er alleen maar 2 uur geluid en helemaal geen beeld :D

Edit: Verdomme, bij Saw ook alleen maar geluid en geen beeld. Heb ergens gelezen dat ie dan die code niet heeft van de video?

Edit: Paar minuutjes gezocht op het internet, en codes geinstalleerd waardoor ik beeld heb, nu nog de subtitles :)

subscene.com, registreren en je vind bijna alle subs wat je zoekt. Even downloaden, het srt bestand renamen tot EXACT de filename van je videobestand, in dezelfde map plaatsen en afspelen maar. Ik gebruik zelf VLC media player voor al m'n video's af te spelen. Werkt stukken fijner imo dan mediaplayer.

Je kan de srt gewoon in VLC slepen, hoef je niet te renamen en hem in dezelfde map te plaatsen.

17 again is wel leuk, zijn idd al goeie rips van.

vond Balls out dus echt heeeeeeeel slecht, heb er weinig om kunnen lachen.

subscene.com, registreren en je vind bijna alle subs wat je zoekt. Even downloaden, het srt bestand renamen tot EXACT de filename van je videobestand, in dezelfde map plaatsen en afspelen maar. Ik gebruik zelf VLC media player voor al m'n video's af te spelen. Werkt stukken fijner imo dan mediaplayer.
Heb net ook even VLC media player gedownload, en heb nu ook een subtitle van Slumdog Millionaire, heb het geprobeerd hoe Arne zei en deze manier werkte, alleen het probleem is dat de ondertiteling helemaal niet klopt met wat ze zeggen, de ondertiteling loopt erg achter. Hoe kun je deze precies gelijk zetten? :)

Status
Not open for further replies.
Back