Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Ja dat bedoel ik ook. Ze acteert geweldig maar het is ze is gewoon een irritant kutwijf :P.

Ben benieuwd naar revolutionairy road.. Dat soort covers zorgen er vaak voor dat ik bij voorbaat al een slecht gevoel heb :+

Ja ik weet niet of het jou genre is. Het is gewoon een zeer realistisch drama. Daarbij de acteerprestaties en de prachtige muziek maakt het voor mij echt een geweldige film. En de eindscene :love:.

Deze moet ik trouwens ook zo snel mogelijk weer eens kijken, slecht één keer gezien, en maakte veel indruk, ik heb alleen het gevoel dat er veel meer in zit dan ik de eerste keer eruit haalde;

72gwpdl.jpg

Revolutionary Road is net als de andere werken van Sam Mendes (American Beauty, Road to Perdition, Jarhead etc) een stylistisch kunstwerk met dromerige muziek en fantastische acteurs. Ik heb hem alleen nog maar in de bios gezien, maar ik denk dat RR bij de herziening nog veel beter wordt (net als Road to Perdition dat ook bij me deed). Ik vond Kate Winslet overigens in deze film beter dan in The Reader, waarvoor ze een Oscar kreeg.

The Fountain is een van de meest gedurfde, veelzijdige en vooral aangrijpende films die ik ooit gezien heb. Ik heb hem al meerdere keren bekeken (aanrader!) en de film is op talloze prachtige manieren interpreteerbaar. Noem de film vooral niet te snel pretentieus.

Overigens heb ik een tijdje terug Things We Lost in the Fire gezien, die Sam Mendes ook geproduceerd heeft. Die kan ik iedereen ook aanraden, sterke film.

Revolutionary Road is net als de andere werken van Sam Mendes (American Beauty, Road to Perdition, Jarhead etc) een stylistisch kunstwerk met dromerige muziek en fantastische acteurs. Ik heb hem alleen nog maar in de bios gezien, maar ik denk dat RR bij de herziening nog veel beter wordt (net als Road to Perdition dat ook bij me deed). Ik vond Kate Winslet overigens in deze film beter dan in The Reader, waarvoor ze een Oscar kreeg.

The Fountain is een van de meest gedurfde, veelzijdige en vooral aangrijpende films die ik ooit gezien heb. Ik heb hem al meerdere keren bekeken (aanrader!) en de film is op talloze prachtige manieren interpreteerbaar. Noem de film vooral niet te snel pretentieus.

Overigens heb ik een tijdje terug Things We Lost in the Fire gezien, die Sam Mendes ook geproduceerd heeft. Die kan ik iedereen ook aanraden, sterke film.

The Fountain... Ik heb hem in HD en ik kan niet wachten om hem eens in volle glorie te zien op een FullHD >40inch TV. Dat wordt een avondje met gordijnen dicht, lichten uit en alleen de TV aan. :)

Trouwens zojuist Caos Calmo gekeken. De gehele film sprak me aan vanwege het scenario, maar toch een een film waar ik niet veel over heb gehoord, dus ik was wat sceptisch. Maar gelukkig ben ik niet teleurgesteld. Erg mooie film met een goede boodschap. Het leek misschien een vrij simpele film, maar er zaten een hoop mooie dingen in verwerkt. Erg genoten verder van de sfeer (door de locaties en muziek) en natuurlijk Isabella Ferrari :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6ZnfiKcOPgI"]YouTube - "Caos calmo": il trailer[/ame]

The Fountain... Ik heb hem in HD en ik kan niet wachten om hem eens in volle glorie te zien op een FullHD >40inch TV. Dat wordt een avondje met gordijnen dicht, lichten uit en alleen de TV aan.

Visueel en muzikaal echt een pareltje ja!

Eergister Angels and Demons gezien...wel aardig opzich. Maar had vorige week t boek gelezen en dan stelt ie toch wel wat teleur.

Vandaag the Hangover gekeken...geniaal echt. Staat nu in de top 3 van mn favo comedies.

Zometeen Ken Park weer eens kijken! :W

ken_park_f32aff31.jpg

Aanrader voor iedereen die wel van sick movies houdt. :P

/Edit:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=KaEqSRDHKQ4"]YouTube - Broadcast Yourself.[/ame]

Last edited:
[ir]http://pr.mia.be/files/downloads/Reservoir%20Dogs%203d.jpg[/ir]

Ja de dialogen, die doen het hem toch wel hoor!

En deze scene zeker i.c.m. de soundtrack is geweldig;

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZNb1S_ymyHM"]YouTube - Reservoir Dogs - Mr. Blonde - Stuck in the middle with you ( 0.28 sec )[/ame]

Maar toch, hij kan absoluut niet tippen aan Pulp Fiction.

Ik heb hem net ook gekeken, en heb precies hetzelfde gevoel. Dwaalde steeds af naar dingen die veel leuker waren om te kijken. Tis misschien wel een goede film, maar niet echt mijn cup of tea. Ik kijk liever naar wat vrolijkers :p

Watchmen bluray rip gekeken, heb af en toe even de film stop gezet en zitten googlen anders had ik m echt NIET gevolgd. Einde was wel supervet imo. Rorschach :W

gran torino eindelijk af kunnen kijken, begon er telkens veels te laat aan, en viel dan in slaap... vandaag tijdens me verveling toch maar weer aangegooid, en hoewel het best slome film is toch best goed...

Watchmen bluray rip gekeken, heb af en toe even de film stop gezet en zitten googlen anders had ik m echt NIET gevolgd. Einde was wel supervet imo. Rorschach :W
Watchmen heb ik hier ook staan op de pc, ook maar is keertje kijken! :)

Net deze zitten kijken, blijf hem mooi vinden :*

8mile.jpg

Status
Not open for further replies.
Back