Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Vandaag gezien:

gi_joe_poster.jpg

Wat een ultieme BAGGER film. Heb al in geen tijden meer zo'n slechte film gezien als deze. :p

waarom?
op tv ziet het wel spectaculair uit...

Nee, niet net zoals Skins.

This is taking youth problems to a whole other level.

De film gaat beheurlijk verder dan "Kids", welke ik eigenlijk totaal niet choquerend vind.

Hoe staat het eigenlijk met Skins? Ik heb seizoen 1 en 2 echt al jaaaren :rolleyes: hier liggen maar komt er ook nog een derde? Zie er op het www wel is wat over voorbij komen maar heb nooit echt doorslaggevende confirmatie gehad over het wel of niet ...

Last edited:
Verhaal is dom, de dialogen zijn echt om te janken. Tis gewoon om te lachen.

Denk dat je de verkeerde verwachtingen heb gehad.
Jij verwacht toch ook geen Michelin ster maaltijd bij een snackbar?

Het is net als de snackbar, je weet dat het slecht is, maar toch ga je erheen omdat lekker is!

banlieue-13-ultimatum.jpg

Gister gekeken, wel oke actiefilm geef m een 7.

Ook gezien

the-last-house-on-the-left.jpg

Best nare film in t begin maar daarna word t beter..geef m een 6,5

Is gaar man, had Spielberg ofzo het laten doen :P
Met die special effects van tegenwoordig kon je echt ver komen, Super Saiyan is goed te doen dunkt mij

wow wow wow, moet dat die super saiyan (of hoe je het ook schrijft) voorstellen? :D

Is gaar man, had Spielberg ofzo het laten doen :P
Met die special effects van tegenwoordig kon je echt ver komen, Super Saiyan is goed te doen dunkt mij

Idd echt bagger film... Beetje jammer. Hoop dat er SNEL een re-make komt. Van een film van nog geen jaar. :W Hoe-zo slecht ! :D

Public enemies gezien @ bios eergister. Vond het verhaal een beetje cliché eigenlijk. Was niet superboeiend eigenlijk, had er meer van verwacht. Depp speelt zn rol wel weer leuk

Public Enemies ook gezien.

Zoals je van Michael Mann inmiddels blind kunt verwachten wordt de kijker weer heel goed verzorgde cinema voorgeschoteld. De film ziet er ongelofelijk authentiek uit; de guerilla filmstijl viel bij mij zeer in de smaak en de geluidseffecten waren wat mij betreft ook super. Shoot-outs als in PE heb ik zelden gezien.

Het verhaal is inderdaad wat aan de magere kant. Grote acteurs als Christian Bale (die in korte tijd zijn zoveelste kaskraker-rol-met-weinig-inhoud speelt, jammer! want dat kan die namelijk wel als een malle) en Marillon Cotillard hebben een minimale rol in de film. Johnny Depp is goed op zijn plaats als de charismatische John Dillinger, maar er wordt wel erg geteerd op het charisma van Johnny Depp en het grote probleem van Johnny Depp is, dat dit in elke film waarin hij de laatste jaren speelt gebeurt. Ik ben het in ieder geval een beetje zat dat JD in elke film de aparte, ontroerende, ietwat maffe held of anti-held speelt.

Beetje onzin dat verhaal over Depp. Hij acteert erg goed imo. Verder is hij niet altijd de held of anti-held oid, kijk naar sweeney todd, charlie and the chocolate factory en aankomend alice in wonderland.

Status
Not open for further replies.
Back