Opzich nog best apart dat ze zo`n FAIL hebben mogen verfilmen met US Materiaal.
Zal wel met publieke steun te maken hebben gehad... zie ook de stars/stripes in de film.
Weer eens bekeken. Deze keer op Blu-Ray. Blijft toch een heerlijke 'over the top' actiefilm, met een goed verhaal en een hele sterke Uma Thurman. Ook de muziek is geniaal :W!
Weer eens bekeken. Deze keer op Blu-Ray. Blijft toch een heerlijke 'over the top' actiefilm, met een goed verhaal en een hele sterke Uma Thurman. Ook de muziek is geniaal :W!
Ik heb die gisteren ook gekeken public enemies. Hele vette film alleen het einde is zo abrupt, er mist iets. Weet wel dat het in het echt zo is gelopen maar dan nog ..., je hebt zo het gevoel van is dat het .
Taking of Pelham 123 ook nog gezien, weer zo een standaard gijzelingsfilm. het is wel leuk om te zien en goed geacteerd van Denzel Washington.
Ja ik ken eigenlijk geen slecht acteerwerk van Denzel Washington. Hij heeft wel altijd dezelfde serieuze rol... in welke film dan ook. Ik denk dat hij irl gewoon zo is, en dat ie eigenlijk gewoon zich zelf is voor de camera.