S Sander H. Well-Known Member 17 September 2012 #501 Tommy. said: Expendables 2, waaayy over the top. Maar ik heb serieus zitten genieten:W Intouchables gister weer gekeken, blijft een erg goede film, die Omar Sy speelt echt goed:W! Click to expand... heb je em op schijf? intouchable
Tommy. said: Expendables 2, waaayy over the top. Maar ik heb serieus zitten genieten:W Intouchables gister weer gekeken, blijft een erg goede film, die Omar Sy speelt echt goed:W! Click to expand... heb je em op schijf? intouchable
Tommy. *BA DUM TSS* 18 September 2012 #502 Nee, had m gezien in de bios. Nu zitten kijken via UPC met paar vrienden. Wel een mooie film voor in de collectie
Nee, had m gezien in de bios. Nu zitten kijken via UPC met paar vrienden. Wel een mooie film voor in de collectie
Jesse. Aircooled 8 October 2012 #503 Ff een schopje. Iemand nog tips voor een leuke film om met een chick te kijken (niet bios).
Lieuwe Super User 8 October 2012 #505 j0enne said: Mocht je de films Oldboy en I Saw The Devil gezien hebben is dit een dikke aanrader! Click to expand... Gisteren I Saw the Devil gezien. Heel erg goed hoe die in elkaar zit, sfeer is briljant gedaan. Behoorlijk lompe stukken zitten erin The Man from Nowhere heb ik ook gedownload, binnenkort ook maar eens kijken
j0enne said: Mocht je de films Oldboy en I Saw The Devil gezien hebben is dit een dikke aanrader! Click to expand... Gisteren I Saw the Devil gezien. Heel erg goed hoe die in elkaar zit, sfeer is briljant gedaan. Behoorlijk lompe stukken zitten erin The Man from Nowhere heb ik ook gedownload, binnenkort ook maar eens kijken
#Peter PotjeHous'n? 10 October 2012 #506 Kan in nog geen honderd jaar tippen aan Oldboy :+ Maar wel vermakelijk..
j0enne Well-Known Member 10 October 2012 #507 Nee dat zeker niet, maar dat zeg ik ook niet. Alleen het verhaal van Oldboy is al veel gecompliceerder dan het verhaal van The Man from Nowhere. Desalniettemin vond ik 'm erg tof!
Nee dat zeker niet, maar dat zeg ik ook niet. Alleen het verhaal van Oldboy is al veel gecompliceerder dan het verhaal van The Man from Nowhere. Desalniettemin vond ik 'm erg tof!
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 14 October 2012 #508 Jesse. said: Ff een schopje. Iemand nog tips voor een leuke film om met een chick te kijken (niet bios). Click to expand... Intouchables! Daar hebben gisteren vreselijk om gelachen....en uiteindelijk ook een snik.
Jesse. said: Ff een schopje. Iemand nog tips voor een leuke film om met een chick te kijken (niet bios). Click to expand... Intouchables! Daar hebben gisteren vreselijk om gelachen....en uiteindelijk ook een snik.
Xander Registered Abuser 14 October 2012 #510 Lieuwe said: Gisteren I Saw the Devil gezien. Heel erg goed hoe die in elkaar zit, sfeer is briljant gedaan. Behoorlijk lompe stukken zitten erin The Man from Nowhere heb ik ook gedownload, binnenkort ook maar eens kijken Click to expand... Beide toppers, waarbij de laatste de edge heeft denk ik. Tinne said: Intouchables! Daar hebben gisteren vreselijk om gelachen....en uiteindelijk ook een snik. Click to expand... Ontzettende homogay.
Lieuwe said: Gisteren I Saw the Devil gezien. Heel erg goed hoe die in elkaar zit, sfeer is briljant gedaan. Behoorlijk lompe stukken zitten erin The Man from Nowhere heb ik ook gedownload, binnenkort ook maar eens kijken Click to expand... Beide toppers, waarbij de laatste de edge heeft denk ik. Tinne said: Intouchables! Daar hebben gisteren vreselijk om gelachen....en uiteindelijk ook een snik. Click to expand... Ontzettende homogay.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 15 October 2012 #511 Xander said: Voorspelbaar hé. Click to expand... Inderdaad.
SiRoj CBR600 FSport 15 October 2012 #514 Hunger Games maar eens gekeken, wel vermakelijk.. Zieke gedachte dat spel
[5th] Douwe Lets Hiv... 17 October 2012 #516 [video=youtube;5HoR9_VdAXc]http://www.youtube.com/watch?v=5HoR9_VdAXc[/video]
[5th] Douwe Lets Hiv... 27 October 2012 #517 [video=youtube;wVkzZD92cMQ]http://www.youtube.com/watch?v=wVkzZD92cMQ[/video]