Het Film & DVD topic #13

THE Avengers was stiekem best tof!

Avengers%2BMovie.jpg

yep ik helaas.... was in spanje, ik wist dus niet dat ze de stemmen/taal veranderen... ben na 15 min weg gelopen (versta 't wel, is alleen geen zak aan)

Prima film The Avengers! Gelijk Iron Man deel 1 & 2 en Captain America; the first Avenger gedownload :rolleyes:

Gisteravond Battleship gezien @ goeie kwaliteit (+/- 10 GB). Wat je van een dergelijke film kan verwachten, vermakelijk :)

Prima film The Avengers! Gelijk Iron Man deel 1 & 2 en Captain America; the first Avenger gedownload :rolleyes:

Gisteravond Battleship gezien @ goeie kwaliteit (+/- 10 GB). Wat je van een dergelijke film kan verwachten, vermakelijk :)

Iron man 2 vond ik zo tegenvallen :(

Ik heb The Avengers nog niet gezien. Maar Iron Man, zowel 1+2 zijn niets speciaals. Dat geldt ook voor The Incredible Hulk. Thor daarentegen vond ik wel iets vermakelijker. Captain America is nog de slechtste van de reeks.

[video=youtube;9Z_CwCRp_sA]http://www.youtube.com/watch?v=9Z_CwCRp_sA[/video]

Dit was wel zwaar genieten! 9||6
Mocht je de films Oldboy en I Saw The Devil gezien hebben is dit een dikke aanrader!

Expendables 2, waaayy over the top. Maar ik heb serieus zitten genieten:W

Intouchables gister weer gekeken, blijft een erg goede film, die Omar Sy speelt echt goed:W!

THE Avengers was stiekem best tof!

Avengers%2BMovie.jpg

Ik vond de karakters een beetje saai eerlijk gezegd. De enige die ik kon waarderen was The Hulk. Captain America, mja beetje outdated. Ironman vond ik kwa effects het mooiste gemaakt, maar wat werd het personage irritant weggezet zeg. Enorm mooi gemaakte film, jammer dat het verhaal gewoon net niet lekker liep.

images

ook een aanrader imo

Vermakelijk, meer echt niet. Zelfs af en toe een beetje saai en langzaam.

Prometheus had een enorm bijzondere film kunnen worden. Het verhaal is goed, maar er zitten gewoon veel en veel teveel gaten in. Erg jammer, want de film was wat dat betreft erg mooi gemaakt. Het verhaal zelf leent zich er ook erg goed voor om er een bijzondere vertelling van te maken. De acteurs waren soms een beetje irritant. Bekijk na de film even de consensus op het internet. Als je de aanvullingen leest die de maker naderhand aan het verhaal geeft dan begrijp je de film een stuk beter. Jammer dat het gewoon niet goed uit de verf is gekomen. Misgelopen kans om een absolute 'budget' topper neer te zetten imho. Die diepgang had zoveel meer kunnen zijn dan het oppervlak wat in de film wordt bekrast en aan de kijker wordt overgelaten. Zelfs de intro scene is al interessant.

Back