Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Ben ik ook wel benieuwd naar idd.. Helaas nog niets gevonden.

Net eindelijk Revolutionairy Road gezien, gezellige film hoor! :P

Wel heel goed!

"In her Shoes" op tv, toevallig gister gekeken. Ik heb net vaak bij drama films dat ik er weinig aan vind, maar de eerste 1,5 uur kwam ik echt niet door, drama!

Voor de transformer chick fans, zoek eens op youtube naar: rihanne en eminem love the way you lie part 2 ;)

Ja, graag gedaan :*

Jep, 7 boeken zijn er. Laatste film moest gewoon extra veel opleveren en extra mooi worden, vandaar dat ie uit 2 delen bestaat

Ik weet het, maar vroeg me af of nu bij het laatste deel van de film, het verhaal ook echt is afgelopen, en alles duidelijk is zeg maar. Dus echt een duidelijk einde ;)

Ik weet het, maar vroeg me af of nu bij het laatste deel van de film, het verhaal ook echt is afgelopen, en alles duidelijk is zeg maar. Dus echt een duidelijk einde ;)

Ik heb de film niet gezien, maar ik weet iig wel vrijwel zeker dat het écht niet kan tippen aan de boeken :P

K heb overigens ook nog een paar films die ik moet kijken:
Gangs of New York
Killing Fields
The Dreamers
Juste une question d'amour
My own private Idaho
Rabbit Proof Fence

Welke zou ik als eerste moeten kijken?

The Human Planet Blu-ray box in de aanbieding bij MM Cruqius, €25,- voor 5 Blu-ray's. Vanavond al een stuk gezien, echt geweldig!

Die film kan me ook weinig boeien inderdaad.

Laatst Scorsese "weekje" gehouden. Vooral Mean Streets vond ik goed, geweldige soundtrack ook.

mean_streets.jpg

Status
Not open for further replies.
Back