Björn` Yes, mother? 19 June 2011 #521 Net Human Traffic gekeken. Wellicht oppervlakkig ofzo, maar fuck it, that's the point. Party! 8) Heerlijk. [ame="http://www.youtube.com/watch?v=fc0kPAPNahU"]YouTube - Human Traffic (1999) trailer‏[/ame]
Net Human Traffic gekeken. Wellicht oppervlakkig ofzo, maar fuck it, that's the point. Party! 8) Heerlijk. [ame="http://www.youtube.com/watch?v=fc0kPAPNahU"]YouTube - Human Traffic (1999) trailer‏[/ame]
SiRoj CBR600 FSport 19 June 2011 #524 Staat al een tijdje klaar, maar nog geen zin gevonden om hem te kijken.. Atm bezig met 'You don't know Jack' // goede film hoor!! Last edited: 19 June 2011
Staat al een tijdje klaar, maar nog geen zin gevonden om hem te kijken.. Atm bezig met 'You don't know Jack' // goede film hoor!!
Lucien Volvo Amazon `70 19 June 2011 #526 Erik. said: Mensen Biutiful is al gezien? Click to expand... Ja, ik. Opzich een hele goede film, maar hij duurt echt te lang. Film kan echt meer dan een uur korter. Plaatjes zijn mooi, schaarse muziek is goed, symboliek is diep. Je moet er wel echt zin in hebben. Dus wees in de stemming als je hem opzet.
Erik. said: Mensen Biutiful is al gezien? Click to expand... Ja, ik. Opzich een hele goede film, maar hij duurt echt te lang. Film kan echt meer dan een uur korter. Plaatjes zijn mooi, schaarse muziek is goed, symboliek is diep. Je moet er wel echt zin in hebben. Dus wees in de stemming als je hem opzet.
Tommy. *BA DUM TSS* 20 June 2011 #528 Iemand hier de docu van Aryton Senna gezien? Zag er in de TopGear een stukje over en ben toch wel erg benieuwd geworden
Iemand hier de docu van Aryton Senna gezien? Zag er in de TopGear een stukje over en ben toch wel erg benieuwd geworden
SuperCzT pssssht 20 June 2011 #529 gister gekeken sucker punch drive angry allebei leuke actie, maar verder drama! misschien morgen maar weer even naar sneak preview
gister gekeken sucker punch drive angry allebei leuke actie, maar verder drama! misschien morgen maar weer even naar sneak preview
Fox_gek Pilsje erbij? 21 June 2011 #530 Net The Edukators gezien, super goede film. Gaat heel diep over huidige manier leven in onze maatschappij. 'Tis overigens een Duitse film.
Net The Edukators gezien, super goede film. Gaat heel diep over huidige manier leven in onze maatschappij. 'Tis overigens een Duitse film.
sinister Well-Known Member 26 June 2011 #531 Gisteren naar blitz geweest in de bios. Vette film, met jason statham:W
Robert Superrrjoden! 27 June 2011 #532 Van de week burried gezien op upc, brrr lijkt me helemaal niets om in zo'n ruimte te moeten liggen. Van de week ein-de-lijk naar Transformers 3, weer lekker 2 uur raggen raggen raggen!
Van de week burried gezien op upc, brrr lijkt me helemaal niets om in zo'n ruimte te moeten liggen. Van de week ein-de-lijk naar Transformers 3, weer lekker 2 uur raggen raggen raggen!
j0enne Well-Known Member 27 June 2011 #533 Buried heb ik ook gekeken, toch verveelt die niet ondanks die ene locatie!
SiRoj CBR600 FSport 27 June 2011 #534 Hall Pass gekeken, huilen met de pet op (had niet anders verwacht)
Tommy. *BA DUM TSS* 27 June 2011 #536 Lekker lachen zonder gezeik, kan me altijd kostelijk vermaken met zulke films:+ Vd week oop Transformers 3 aanschouwen in 3D. Heerlijke actie altijd:W
Lekker lachen zonder gezeik, kan me altijd kostelijk vermaken met zulke films:+ Vd week oop Transformers 3 aanschouwen in 3D. Heerlijke actie altijd:W
MarcR Well-Known Member 27 June 2011 #537 Tommy. said: Vd week oop Transformers 3 aanschouwen in 3D. Heerlijke actie altijd:W Click to expand... Hier ook :W Is dat Imax gebeuren wat?
Tommy. said: Vd week oop Transformers 3 aanschouwen in 3D. Heerlijke actie altijd:W Click to expand... Hier ook :W Is dat Imax gebeuren wat?
Tommy. *BA DUM TSS* 27 June 2011 #538 Weet ik niet, heb enkel 3D gezien. Ik weet ook niet wat het verschil is met IMAX..
SiRoj CBR600 FSport 27 June 2011 #539 Ben nu een half uur onderweg met Sucker Punch.. Wtf is dat voor een film 8P, wazig en slecht zeg