Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Gisteren Motercycle diaries gezien, verhaal over de reis in Zuid-Amerika van Che Guevara en Alberto Granado, super mooie film. Langzaam wordt steeds duidelijk waarom Che zo is geworden zoals hij is geworden, de vrijheidsstrijder. 'T heeft me zo geboeid dat ik z'n dagboek net heb gekocht, snel maar lezen dus.

Transformers, slecht (als in iets te snel/simpel/weinig uitgelegde stukjes) uitgewerkt verhaal maar wtffffffffff aan aktie :W :W :W :W

Hoe maak je btw een spoiler aan?

tnx! :)
Ik vond het vooral jammer dat er niet duidelijk wordt uitgelegd hoe die Sam ineens aan dat blonde mokkel komt. Enige wat ze zeggen is dat ze wegliep van hem, that's it. Voor de rest speelt zij totaal geen boeiende rol. Ze komt alleen maar met haar dikke lippen geil in beeld :P. Verder vond ik het wel leuk gedaan met Tjernobyl en hoe het "vroeger" gegaan was met die ruimtereizen.

Elephant White heb ik afgezet na 20 minuten, merkte meteen al op hoe slecht die film was. Transformers 3 vond ik een qua actie een goede film, maar het verhaal was erg mager. Ten slotte vond ik het laatste 'actie-stuk' iets te lang duren. Het had beter iets meer verdeeld kunnen zijn.

Ik zit nog steeds te wachten op een goede torrent van Tree of Life. Is hij al te vinden op nieuwsgroepen (geverifieerd, want staat veel bagger)

Jezus, Transformers. Elke keer hetzelfde liedje. Hoe kan een film die er zo onvoorstelbaar goed (en ook echt de hele film door) uit ziet zo'n verschrikkelijk verhaal hebben? En dan die typische Michael Bay shit, zoals extreem snelle opvolging van zogenaamd emotionele scenes met actiescenes, honderdtienmiljoen cliches, ontzettend slechte,flauwe bijrollen en 2 hele stomme, leuk bedoelde clownsrobots.

Maar echt, ik heb hem op imax gezien in 3d uiteraard en dit is ook een van de weinige films die 3d heel redelijk doorstaat. Je zit vrijwel heel de film met open mond te kijken naar de verpletterende special effects.

Elephant White heb ik afgezet na 20 minuten, merkte meteen al op hoe slecht die film was. Transformers 3 vond ik een qua actie een goede film, maar het verhaal was erg mager. Ten slotte vond ik het laatste 'actie-stuk' iets te lang duren. Het had beter iets meer verdeeld kunnen zijn.

Ja, toen die Bacon met z'n Aussie accent....:X te slecht.

Ja, je verwacht beter van ze. Aan de andere kant zijn die twee ook niet meer zoveel te zien...

Status
Not open for further replies.
Back