Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Zometeen HP2 weer op tv, denk dat ik ze komende weken allemaal weer kijk, en daarna het laatste deel in de bios ga kijken.

Shutter Island inderdaad al gezien, Inception heb ik hier liggen, alleen nog steeds niet gezien.
Ben bang dat ik 'm niet in één keer snap haha!

Tja het is geen film om ondertussen ff met vrienden de dagelijkse dingen te bespreken... dan snap je d'r geen reet van idd.

Idd. Typisch Nolan. De film is gemaakt voor een groot publiek maar probeert het publiek wel iets verder te laten nadenken als in bijv. de transformer reeks of whatever. Het is eigenlijk de allereerste blockbuster die tevens zoveel mogelijk kijkers actief wil houden. De film heeft wereldwijd bijna 1 miljard opgebracht, dus het publiek heeft er goed op gereageerd.

Hoge school wiskunde is het niet hoor, wees niet bang. Geeft een impressie van hoe leuk actieve film kan zijn.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=61-GFxjTyV0"]‪The Wrestler - Official Trailer‬‏ - YouTube[/ame]

Gister gekeken... ik had wel hoge verwachtingen, het leek me wel een aandoenlijke film :) maar hij viel me toch wat tegen. Jammer.

Wel aardig wegkijken, niks meer.

Darren Aronofsky is echt één van mijn favoriete regisseurs, maar The Wrestler viel tegen. Hij weet het wel weer mooi neer te zetten, en Rourke blinkt uit, maar verhaal kan niet echt boeien.

Zoals? Niet elke film kan over de vergankelijkheid van het leven of kindermisbruik gaan. Dit is de enige film van Aronofsky die weinig pretentieus is.

Zoals? Niet elke film kan over de vergankelijkheid van het leven of kindermisbruik gaan. Dit is de enige film van Aronofsky die weinig pretentieus is.

Maar deze film heeft gewoon te weinig boeiende dingen er in.. Beelden zijn niet interessant genoeg om daar van te genieten, verhaal gaat te langzaam..

Interessante docu nu op ned3.
'de intieme en vaak geheime relatie tussen Hollywood & het Pentagon'

ik vond de wrestler juist ook wel goed.. gaf imho een goed beeld.. of je hebt wat inlevingsvermogen nodig?.. kwenie vond em wel goed iig

Status
Not open for further replies.
Back