Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Lol ok, gf hier moest ook huilen... maarja ik weet niet.. zo pakkend vond ik het gewoon niet. Kan toch.

Tuurlijk. Maar voor Nederlandse begrippen... Vind ik hem toch echt goed :P

Van de week wil mn vriendin hem een keer samen kijken... Ben benieuwd hoelang die het droog houdt :P

Sopranos ben ik ooit aan begonnen maar ik kwam niet door het begin heen. Ik bewaar m voor een keer als ik heel ziek ben of iets gebroken heb ofzo :P

Mad Men hoor ik hier nooit, echt een aanrader. Beetje straatje Sopranos, the wire..beetje sloom maar ontzettend goed. Verder hebben we natuurlijk Dexter nog die moet je echt gezien hebben.

Verder zijn er dit jaar een paar goede series bijgekomen:

-Game of Thrones
-the Killing
-Happy Endings (<--leukste comedy van het moment imo maar misschien komt dat door Elisha Cuthbert :-: )
-Desert car kings(meer een soort wheeler dealers met ouwe amerikanen, maar erg leuk!)

Eerste seizoen Sopranos is ook wat anders dan de andere seizoenen. Tony heeft nog niet het kenmerkende dialect van de latere seizoenen en oogt vrij jong. Paar afleveringen doorbijten, als je 3-4 afleveringen gezien hebt, ben je hooked.

Zelfde geldt voor The Wire. Je denkt bij de eerste aflevering, ´is daar nou al die commotie voor´, totdat je een beetje gewend bent. Dan moet je uitkijken dat je niet elk moment van vrije tijd achter de tv kruipt om weer een aflevering te kijken.

Eerste seizoen Sopranos is ook wat anders dan de andere seizoenen. Tony heeft nog niet het kenmerkende dialect van de latere seizoenen en oogt vrij jong. Paar afleveringen doorbijten, als je 3-4 afleveringen gezien hebt, ben je hooked.

Zelfde geldt voor The Wire. Je denkt bij de eerste aflevering, ´is daar nou al die commotie voor´, totdat je een beetje gewend bent. Dan moet je uitkijken dat je niet elk moment van vrije tijd achter de tv kruipt om weer een aflevering te kijken.

Klopt, de stijl (beelden, dialogen, settings, etc) veranderd ook naarmate de seizoenen voorbij gaan bij de Sopranos. Ik heb alle dvd's, soms gewoon 3-4 afleveringen achter elkaar gekeken, beste serie ooit!

the wire :W heerlijke serie... wat heb ik die snel afgekeken, was gewoon niet gezond meer. (nachten niet geslapen)

Zojuist Public Enemy Number One Part I en Part II gekeken, heerlijk die Franse misdaadfilms! :W

Klopt, de stijl (beelden, dialogen, settings, etc) veranderd ook naarmate de seizoenen voorbij gaan bij de Sopranos. Ik heb alle dvd's, soms gewoon 3-4 afleveringen achter elkaar gekeken, beste serie ooit!

Sopranos blijft voor mij ook de vetste serie die ik ooit gezien heb. Ik heb de hele reeks inmiddels drie keer gekeken, dit kan ik voor geen andere serie zeggen. Zelf vind ik de eerste seizoenen juist de sterkere seizoenen.
Wat in mijn ogen de Sopranos een erg sterke serie maakt, is de goede verbeelding van de moeilijkheden die Tony in zijn privéleven ondervindt doordat hij in de Maffia zit.

76524_o.gif

Sopranos en OZ, lastige keuze. Ik vind The Shield btw ook niet verkeerd, lees ik weinig over in dit topic.

Sopranos blijft voor mij ook de vetste serie die ik ooit gezien heb. Ik heb de hele reeks inmiddels drie keer gekeken, dit kan ik voor geen andere serie zeggen. Zelf vind ik de eerste seizoenen juist de sterkere seizoenen.
Wat in mijn ogen de Sopranos een erg sterke serie maakt, is de goede verbeelding van de moeilijkheden die Tony in zijn privéleven ondervindt doordat hij in de Maffia zit.

dat maakt de serie ook realistisch + dat er soms 3-4 afleveringen overheen gaan zonder moord oid

The wire was ik ook instant hooked aan inderdaad.

Maareh jullie moeten echt even the Killing checken..echt een topper :W

Sopranos en OZ, lastige keuze. Ik vind The Shield btw ook niet verkeerd, lees ik weinig over in dit topic.

The Shield ook helemaal gekeken. Wel goede serie ja. Niet zo uitmuntend als The Wire of The Sopranos. Maar The Shield kijkt wel lekker weg, lekkere snelle actie, wel interessant om te zien hoe ze steeds meer in het web verstrengeld raken.

Mad Men heb ik nog niet gezien trouwens, heb de serie wel deels gedownload, dus die ga ik binnenkort ook ff bekijken.

En Neogenix, thnx voor je tips, ik ga eens ff de pilots downloaden van the Killing en Happy Endings :) )

Status
Not open for further replies.
Back