Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Voel je anders ff aangesproken, ik heb het over die trieste mensen die zonder na te denken een halve binnenstad slopen. En maar keihard stoer doen met hun rotterdam hooligans kapuchon truien :L Stoer joh, lekker hersenloos gedrag. Echte supporters maken er een gezellig sfeertje van, maar volgens mij is dat onmogelijk, en moet iedereen zo stoer mogelijk uit de hoek komen...:L

Net alsof der 50000 hooligans in een stadion zitten :L hoezo alles over een kam scheren :X

Waarom denk je dat supporters tussen " " staat, als ik "supporters" bedoel dan doel ik dus NIET op de 50000 man die lekker staan te zingen in de kuip. Maar de nepperds die er heen gaan om te vechten en niet voor het voetbal komen.

Als het vanavond fout gaat, dan durf ik voor 99% de voorspelling wel aan dat het aan Krakow ligt. Vorige keer dat het zooitje ongeregeld naar Nederland kwam (tegen NEC), hadden ze ook supporters van ADO opgetrommeld en ging het goed los.

Ik walg dus van dat soort " supporters" , lekker thuis laten stelletje trieste hersenlose knakkers die denken dat ze stoer zijn als ze de achterban van de tegenpartij kapot slaan...

AMSTERDAM - De UEFA heeft Feyenoord een boete van 12.000 euro opgelegd voor het 'bierincident' en het afsteken van vuurwerk tijdens het duel tegen Blackburn Rovers. Tijdens het UEFA Cup-duel in De Kuip kreeg Blackburnspeler Morten Gamst Pedersen een glas bier over zich heen van een toeschouwer.

Tijdens het duel staken Feyenoord-supporters ook vuurwerk af op de tribune. Het is nog onduidelijk of de Rotterdammers tegen de straf in beroep gaan tegen de opgelegde boete.

Nancy

Vorige week werd Feyenoord gestraft voor de ongeregeldheden rondom het duel met AS Nancy. Een geldstraf van 115.000 euro en een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek was het gevolg.

Wisla Krakau

Feyenoord speelt woensdagavond thuis tegen Wisla Krakau. Voorafgaand aan het duel heeft Feyenoord een dringend beroep gedaan op het "gezonde verstand" van de achterban om ongeregeldheden te voorkomen, zo meldt Feyenoord op haar website.

Ik walg dus van dat soort " supporters" , lekker thuis laten stelletje trieste hersenlose knakkers die denken dat ze stoer zijn als ze de achterban van de tegenpartij kapot slaan...

opzich heb ik er geen problemen mee als ze dat doen bij "supporters" van de tegenstander die op precies hetzelfde uit zijn, zoals de hooligans van vroeger. Maar doe dat dan lekker in een weiland ofzo.

Of je wil of niet, het hoort bij de historie van het voetbal.

Ach ja, inderdaad zolang niemand er last van heeft mogen ze van mij lekker elkaar in elkaar schoppen. Maar dat is juist het punt dat doen ze niet.

Ze doen het tussen de gewone supporters die wel voor het voetbal komen. Om zo aandacht of respect af te dwingen of om wat voor redenen dan ook...maar ja als je nix sloopt en ergens in een achteraf weiland gaat matten is de lol er in 1x wel vanaf. Heel apart....

Of je wil of niet, het hoort bij de historie van het voetbal.

Dat vind ik ook. Het klinkt misschien raar, maar het blijft toch een soort "charme" van het spelletje. Dan bedoel ik niet elkaar lukraak de hersenen in slaan. Maar vocaal in het stadion de confrontatie aangaan is toch machtig? Lekker elkaar opnaaien door liedjes/spandoeken e.d.

Ja dat vind ik ook mooi. Liedjes en spandoeken tuurlijk is dat lachen. Maar wat je zelf al aangeeft, het vechten hoort hier niet bij. Zingen met 40000 man in een stadion is kippenvel absoluut!

Feyenoord was weer eerste helft angstig, terechte 1-1..
2e helft ging wel beter.. 3-1 imo aardig terecht
Vlaar was ijzersterk zeg, voorderest weinig echte toppers gezien
Bahia viel wel erg tegen hoor, vaak kwamen mensen er voor bij e.d

Neuh.

Treurig niveau van die Belgen, dat eerder. De verdediger die vandaag nog had lopen voegen. De coach die bij de politie werkte en de spits was schoenenverkoper.

Zo'n team.

Ach ja, ik vind dat ajax wel goed gespeeld heeft. Met momenten goed spel, maar ook zeker momenten met teleurstellend spel. Over het algemeen een goede wedstrijd van ajax met mooie doelpunten. Die van Heitinga was toch wel erg fraai hoor.

Status
Not open for further replies.
Back