Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Jongens zullen we even normale woorden gebruiken? Jullie weten wat ik bedoel.

Ontopic:

Zware loting voor iedereen. Denk dat er maar 1tje door gaat van die 3. PSV heeft wellicht een kans tegen Arsenal denk ik

? Tottenham is ook een Joodse club, dus vandaar.

@ Firefox. Bremen is een mooie trip als je er tussen kan komen. Uitvak van 2100 man geloof ik ;)

Gvd dat was wel de laatste die ik wou loten :D
Werder had 10 punten in de poule bij Barcelona :X

En Chelsea :X

Kdenk dat Ajax het zwaar gaat krijgen, Feijenoord gaat het niet halen (zeg ik vanuit neutraal oogpunt), AZ moet thuis gewoon een goede overwinning halen.

PSV kansloos ten onder denks, Arsenal is toch wel ff wat stapjes hoger als ik ze zo zag spelen tegen Chelsea (in het stadion ja, niet een gare samenvatting)

barca liverpool wordt zeker een mooie pot.
en tja, die spurs zijn wel te pakken hoor. Het is tenminste een voetballende ploeg en niet van die oostblok putjesgravers

? Tottenham is ook een Joodse club, dus vandaar.

@ Firefox. Bremen is een mooie trip als je er tussen kan komen. Uitvak van 2100 man geloof ik ;)

hehe jah zit al wel te denken om te gaan naar Bremen heb alleen geen zelf geen auto :X
uitvak is zelfs 2500 man dacht ik :)

hehe jah zit al wel te denken om te gaan naar Bremen heb alleen geen zelf geen auto :X
uitvak is zelfs 2500 man dacht ik :)

Als je OV hebt kan je met de trein naar Groningen en vanaf daar een Duitse trein pakken. Kost bijna niks denk ik.

Ik weet niet hoe animo in Duitsland is. Anders ms een auto'tje vullen en op de bonnefooi naar Bremen :D

Met de trein vanuit Apeldoorn is dik 4 uur :D
Las net al dat het met een nationale uitkaart behoorlijk lastig zal gaan worden om een kaart te krijgen :(

feijenoord staat er, had het na 1 seconde al veranderd om precies die reden

ookal vind ik het geen discussies uitlokken (waarover dan) maar goed

kijk nu kan ik erop ingaan en hebben dus een discussie! Dus bijdeze hap ik niet;)

Maarja we gaan het allemaal moeilijk krijgen. Ben bang dat feyenoord het niet gaat halen! Tenzij ze weer zo aant ballen zijn zoals tgen wisla met nog een schepje er bovenop!

Oh jawel hoor, maar ik heb een vermoeden dat het helemaal goed gaat komen :P. We komen er op terug als beide wedstrijden gespeeld zijn :P

Nee idd jullie hebben helemaal gelijk :)
Het AZ wat vrijwel nooit van de traditionele top3 wint rolt Fenerbache in Turkije helemaal op ;)

Status
Not open for further replies.
Back