Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
PSV wint ook de finale van Real Madrid; 2-1 !


Wereldgoal van aissati:

1186424934.gif



de beker:

155658_661_1186342636464-0708-REAPSV4683.jpg
 
Last edited:
Haha feyenoord die een onterechte penalty mist met 2 minuten op de klok en een stand van 1-1 :W


Niet dat het nu perse om deze penalty gaat hoor. Maar ik heb nu wat oefenpotjes zitten kijken in NL, en soms leek het wel dat de NL scheidsrechters wel wat makkelijk in het voordeel van de NL club floten....

Niemand opgevallen?
 
Die "handsbal" van Liverpool was gewoon vol op zn hoofd.

Bij Ajax viel het me ook al op ja. Maar lekker boeiend, die vriendschappelijke potjes zeggen toch weinig.
 
die vriendschappelijke potjes zeggen toch weinig.

irritant is dat.

Qua oefenpotjes van PSV zit er iig een stijgende lijn in. De eerste helft tegen RealM schijnt subliem geweest te zijn. Met Affelay, Aissati & Bakkal in de basis.

opstelling tegen Real:
Gomes, Alcides, Da Costa, Salcido, Zonneveld, Simons, Afellay (60. Culina), Mendez, Aissati (84. Van der Leegte), Bakkal (84. De Jong), Jonathan (65. Lazovic).
 
Last edited:
PSV wint ook de finale van Real Madrid; 2-1 !


Wereldgoal van aissati:)

Ja, jezus wat een goal, en geweldig tegen Real :W.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=uZMmsX0TiB0"]YouTube - Ismaïl Aissati beautiful goal. Friendly: Real - PSV 1:2[/ame]
 
Wat een goal zeg.. damn.

Ik hoorde dat de eerste helft van Psv waarzinwekkend was.
Verwacht je niet echt, want ze hebben niet echt grote aankopen gedaan

Goed aanvallend ook met Aisatti, Affelay en Bakkal..
Wordt een leuk seizoen.. hoop dat Feyenoord nog een jonge bewegelijke spits erbij koopt..
 
Wat een goal zeg.. damn.

Ik hoorde dat de eerste helft van Psv waarzinwekkend was.
Verwacht je niet echt, want ze hebben niet echt grote aankopen gedaan

Goed aanvallend ook met Aisatti, Affelay en Bakkal..
Wordt een leuk seizoen.. hoop dat Feyenoord nog een jonge bewegelijke spits erbij koopt..

Hoezo eerste helft weerzinwekkend? Die was toch best goed heb ik begrepen van een maat van me...
 
Koevermans moet gewoon komen, dan hebben ze echt wel een lekkere voorhoede. Maar Koevermans vertrekt waarschijnlijk naar Fenerbahce.
Vind het ook best flauw van van Gaal dat hij als 4e spits wordt gezien. Hij maakte vorige seizoen een goal of 20 maar.
 
Ik snap best dat hij naar RealMadird wil.
Alleen imo is het veeeeeeeeeeels te vroeg.
En dat dan alleen maar omdat hij 'opviel' en zo hartstochtelijk werd aangemoedigd @ JongOranje.....

Zal wel een idee zijn van z`n manager....
"royston, je moet echt naar RealM, Feyenoord remt je af in je groei. Ze denken alleen aan zichzelf Royston, geloof me nou....je wil echt naar RealM"

Hoeveel zou z`n manager er aan verdienen?


*hele slechte ontwikkelingen dit......ik hoop het niet bij PSV met Affelay of Aissati ooit te zien.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top