Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Wat kan mij AZ nou schelen ik vertel het niet tegen jouw maar tegen mensen die het wel willen lezen sukkel :rolleyes:

Doen eens normaal.

Uit het niets kwam jij met wat info over spelers die komen/weggaan bij Twente. Zomaar, alsof we het er al over hadden oid. Beetje vreemde zin was het. Ik dacht ook, lekker boeiend.

Ontopic.

Boukhari is echt slechte in deze wedstrijd.
Scheidsrechter is ook erg goed btw, behalve die penalty.
Let eens op Emre....de typische acteur..
 
Penalty vond ik 90% terecht, die speler houdt die bal gewoon tegen met zijn arm.

Maar ff.. er wordt met een 4-3-3 systeem gespeeld toch ? Waarom gaan dan in godsnaam al die ballen naar het centrum :|

Boukhari, bárslecht :? Dembéle, wat een nonchalante klote penalty en dan heb je nog geluk dat er iemand is met discipline die zo'n bal er ff in knalt.
 
pff. ze worden weggetikt. ik ben voor az. zoals elke voetballiefhebbende nederlander zou moeten zijn

want? als je voetballiefhebbend bent ben je voor de ploeg die het mooiste voetbal speelt en dat vind ik AZ nou niet echt doen ofwel...


@ Tinne, jij komt ook zovaak met de meest nutteloze vi.nl dingetjes dus laat die jongen in ze waarde aub.
 
@ Tinne, jij komt ook zovaak met de meest nutteloze vi.nl dingetjes dus laat die jongen in ze waarde aub.

Ik zeg niet dat hij het niet mag zetten, alleen het kwam uit het niets.. Niet met titel, bron oid. Plotsboem uit het niets een verhaaltje. Staat vreemd, zo bedoel ik het.
 
Penalty vond ik 90% terecht, die speler houdt die bal gewoon tegen met zijn arm.


Ok, maar hoe moet je dan verdedigen zodat ze de bal er niet tegen spelen? want imo was die bal -hand ipv anders om dan...

zo?
400_ArmsCrossed.jpg
 
want? als je voetballiefhebbend bent ben je voor de ploeg die het mooiste voetbal speelt en dat vind ik AZ nou niet echt doen ofwel...


@ Tinne, jij komt ook zovaak met de meest nutteloze vi.nl dingetjes dus laat die jongen in ze waarde aub.

omdat az punten kan halen voor nederland wat voor de qoutaties goed is en een extra CL plaats op kan leveren
 
PSV is een team wat een ijzersterke verdediging heeft, en een wereldkeeper.

Ok, hier moet ik dus op reageren he. En het aantal bieries maakt me misschien wat emotioneel :p

Dat schot in de 1e helft van Toure? Daar zag Gomez er ook weer lekker zeker uit, a la NAC uit. Als zo'n bal er in vliegt heb je ook niks voor je zeggen.

Ten tweede (en mijn meest zwaarwegende argument :+ ) Alleen Alex speelde een hele puike pot (en dat mag ook gezegd worden). Feher, Salcido vond ik echt bedroevend. Wie er verder nog achter gestaan moet hebben is me ontschoten, maar dat zegt ook genoeg over diens prestaties eigenlijk.

Een ijzersterke verdediger dus. Die schlemielig in eigen doel schiet en daarna op prima wijze een kopbal inknikt.

Als het na die 1-0 binnen 2 min naar 3-0 was gelopen had het ook niet raar geweest. Pure paniek.

AZ heb ik gemist. Was zelf op hoogstaand niveau aan het darten :rolleyes:
 
prestaties nu doen er wel toe snugger.

ookal doet het er wel toe, AZ speelde dramatisch, en Newcastle zag er bij vlagen heel lekker uit, en dan zeg jij dat elke VOETBALLIEFHEBBER voor AZ zou moeten zijn, nou sorry maar dat ging nogal moeilijk gister.
 
De loting voor de kwartfinale (3/4 maart en 10/11 maart)
AC Milan- Bayern München
PSV- Liverpool
AS Roma- Manchester United
Chelsea- Valencia


De halve finales (24/25 april en 1/2 mei):
Chelsea/ Valencia- PSV/ Liverpool
AS Roma/ Manchester United- AC Milan/ Bayern München
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top