ANBS - Algemene Nederlandse Bond voor Scooterrijders ?

MidnightTemptre

Well-Known Member
Hallo,

Recentelijk heb ik mij aangemeld bij de ANBS, met name de pechhulp. Ik rij zelf circa 15.000 kilometer in een jaar, en heb al eens 150 kilometer van huis af met pech gestaan, op een zondag x|
Nu stond ik zondag met pech (lekke band) in Rotterdam, en belde naar de ANBS (was ca 5 dagen eerder 'lid' geworden). Ik kreeg tot twee keer aan toe een voicemail van 06-nogwat. Toen er opgenomen werd, was het enige antwoord "JOHN.". Toen ik vroeg of ik met de ANBS sprak, kreeg ik antwoord met "JAH"..
Ik vroeg of het mogelijk was om pechhulp te krijgen, als ik 5 dagen geleden lid was geworden. Ik kreeg een antwoord van "Wat denk je zelf joh." et cetera. Niet echt een vriendelijke toon!
Toen heb ik maar gezegd dat het al niet meer hoefde... De scooter staat nog in Rotterdam, en ga er morgen maar mee aan de wandel naar een scootertoko daar in de buurt.

Zijn er meer mensen met dergelijke (of juist betere?) ervaringen?

PS: Zelf ken ik niemand met aanhanger of bus, maar zou dan wel aanhanger kunnen huren, bijvoorbeeld.
Kent iemand nog een dergelijke pechhulp voor scooters? ANWB, RouteMobiel of wat dan ook? Mijn verzekering is Unigarant.

Groet.
 
Advertisement - register to remove this

Anwb verzekering nemen, iig pechhulp.

Mijn broer is ooit met zijn mtx naar midden Frankrijk gereden (800km) voor een vakantie, 2x stilgestaan onderweg. Goede support gehad van de anwb.
 
Anwb verzekering nemen, iig pechhulp.

Mijn broer is ooit met zijn mtx naar midden Frankrijk gereden (800km) voor een vakantie, 2x stilgestaan onderweg. Goede support gehad van de anwb.
Contact gehad met ANWB Wegenwacht service. Werd mij verteld dat hun deze service NIET bieden voor scooters/brommers. Er word wel naar gekeken om het toe te voegen, maar konden verder geen informatie over vertellen.
 
Ik zit zelf met mijn auto ook bij de ANWB en weet dat ze me ook helpen als ik met mijn motor stil kom te staan.

Scooters zal dan indd wel weer een ander verhaal zijn.
 
Er werd mij eerst ook gevraagd of ik niet een motor bedoelde. Wegenwacht service is er wel voor motoren, maar niet voor scooters/brommers. Zij ontkende niet dat het zo af en toe wel eens gebeurt.
 
Back
Top