Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.

Hans

Officieel volwassen?
En we gaan weer verder.

De loting dus:
De loting voor de kwartfinale (3/4 maart en 10/11 maart)
AC Milan- Bayern München
PSV- Liverpool
AS Roma- Manchester United
Chelsea- Valencia


De halve finales (24/25 april en 1/2 mei):
Chelsea/ Valencia- PSV/ Liverpool
AS Roma/ Manchester United- AC Milan/ Bayern München
 
Advertisement - register to remove this

Jammer dat PSV eerst thuis moet.....verder ben ik benieuwd hoe Liverpool gaat spelen. Ze kregen tegen Barcelona alleen kansen doordat ze met 9 man achter de bal gingen spelen en PSV deed ditzelfde tegen Arsenal, dus het kunnen wel eens 2 hele saaie wedstrijden worden ;).
 
Ik hoop dat AS hem dit seizoen wint.

Giallo Rosso :W

Je had het eerder over de slechte verdediging van PSV.
Normaliter is het veel beter toch?

Liverpool geloot, ik ga liever tegen Chelsea uit oid..
 
Ik lees een verhaal van je over de slechte verdediging van psv, gomez die slecht op een bal van toure reageerde etc... Jij reageerde op dat ik vond Psv de tactiek baseerd op een sterke verdediging...

ja?
 
r0bert;2267101[url said:
http://www.youtube.com/watch?v=ui0bKF-Nk2A&eurl=http%3A%2F%2Ftim%2Dchivu%2Ehyves%2Enl%2F[/url]

:W!

Iemand een filmpje van het assist van C. Ronaldo?
 
Ok, hier moet ik dus op reageren he. En het aantal bieries maakt me misschien wat emotioneel

Dat schot in de 1e helft van Toure? Daar zag Gomez er ook weer lekker zeker uit, a la NAC uit. Als zo'n bal er in vliegt heb je ook niks voor je zeggen.

Ten tweede (en mijn meest zwaarwegende argument ) Alleen Alex speelde een hele puike pot (en dat mag ook gezegd worden). Feher, Salcido vond ik echt bedroevend. Wie er verder nog achter gestaan moet hebben is me ontschoten, maar dat zegt ook genoeg over diens prestaties eigenlijk.

Een ijzersterke verdediger dus. Die schlemielig in eigen doel schiet en daarna op prima wijze een kopbal inknikt.

Normaliter is het veel beter toch?

Liverpool geloot, ik ga liever tegen Chelsea uit oid..



ja?
 
Als Psv in de halve finale komt dan is de NL competitie voor hun al afgelopen :X

Lang leve de plee offs ! :rolleyes:
 
Ik zeg nergens dat het normaal beter is. Misschien lijkt het beter in de Nederlandse competitie. Het enige dat ik zeg, is dat Alex een hele goede pot speelde. Volgens mij laadt hij zich voor dergelijke wedstrijden voor 200% op.

Op Gomez en Alex na is de verdediging van PSV niets meer dan modale middelmaat.
 
Ja, zo bedoel ik het. Gewoon beter een andere club. Per definitie.. of je dan doorgaat of eruit vliegt.

Op Gomez en Alex na is de verdediging van PSV niets meer dan modale middelmaat.


Betwist ik, maar laten we het er maar bij houden zo.
 
AZ was een lachertje, grote mond en binnen een half uur 3 doelpunten tegen. Ze vielen me echt zwaar tegen. Ik zie ze niet winnen thuis. Newcastle maakt er zeker nog wel 1 en maak er dan nog maar eens 3.
 
Ach het gaat nu allemaal nog goed met AZ maar er zal ook ongetwijfeld een mindere periode gaan komen ben benieuwd hoe ze zich dan opstellen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top