Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Verdienen gewoon een x percentage van de transfersom en dan nog bemiddelingskosten enzo. Leuk ook dat Drenthe net een paar weken terug zijn oude zaakwaarnemer heeft ontslagen (Wasiman).
 
bron: www.vi.nl

6/8/2007 18:20

Royston Drenthe stapt naar de arbitragecommissie. De middenvelder wil koste wat kost Feyenoord verruilen voor Real Madrid.
'Wij betreuren het dat het hierop uitdraait, reageerde interim-directeur Peter Vogelzang via de website van Feyenoord op de door Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens aangekondigde spoedarbitrage. 'We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt.'

'Onze intentie is hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011. Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is.'

Naar verluidt eist Feyenoord zeventien miljoen euro voor Drenthe. Real zou voor de linksbenige middenvelder ongeveer dertien miljoen willen neertellen.
 
Iemand enig idee hoe de arbitrage zaak rond Suarez is afgelopen?

Ben wel benieuwd naar de uitkomst eigenlijk...
 
Als Drenthe zo trouwens van ze contract afkomt.. kunnen ze wel stoppen met contracten..

Hij verlengt ze contract in April tot 2011..
 
Was vorige week al in gang gezet dacht ik.

Volgens mij heeft Suarez de arbitragezaak alsnog aangevraagd naar aanleiding van de spaak gelopen onderhandelingen. En als ik me niet vergis zou die zaak vandaag zijn.

Ben benieuwd, maar wat vinden jullie ervan als hij naar Ajax gaat?
 
heb je meer aan dan babel denk ik, plus dat je nu maar 1 echte spits heb en dat is Huntelaar, als hij geblesseerd is moet je met Urzais starten in de spits.
Met Suares erbij heb je ook gelijk een stand-in voor Huntelaar.
 
al die arbitragezaken...wat heeft een contract nog voor zin?

Suarez,Drenthe,Koevermans

Vind het allemaal schandalig eigenlijk. Je tekent een contract. Dit zit je uit of de clubs komen tot een overeenkomst en de speler ook in goede sferen. Anders blijf je gewoon toch?

Weet niet hoe het met Suarez en Koevermans hun contract zat...maar Drenthe had net bijgetekent tot 2011. En het dan nu zo oplossen, onder de maat gewoon!

Weet zeker dat Alves dit ook gaat doen als heereveen hem niet weg wil laten gaan omdat er niet genoeg geboden wordt. Tuurlijk is het voor een gast als Drenthe klote als de clubs er niet uitkomen. Maar als je echt zo goed bent kun je je aan het einde wel weer een aanbod verwachten. Zie Hargreaves. Die kon Man U ook niet losweken bij Bayern vorige jaar of zelfs 2 jaar geleden. Maar heeft deze zomer dan toch de overstap gemaakt. En niet dankzij een abitragezaak.

Klinkt misschien hard maar als Drenthe zo naar R.Madrid gaat hoop ik inderdaad dat hij gewoon op de bank beland daar en af en toe mag opdraven.
 
Ik vind het een aanfluiting voor het topvoetbal. Die jongens tekenen met het volle verstand een contract, en een "topclub" interesse en het contract kan de afvalkoker in. Alsof je een afspraak maakt met een verwend kind van 4,5. Snap ook niet, behalve het geld wat Drenthe te zoeken heeft bij een club als Real. Dat wordt toch weer bankzitten.

Aan de andere kant denk ik dat Feyenoord helemaal niet slechter af is zonder Drenthe, want die is mijn ogen nogal overgewaardeerd sinds het EK. En nu krijgt die nog sterallures ook. En dan een paar weken terug nog roepen dat Feyenoord ZIJN club is.
 
"Olaf Lindenbergh hoeft niet meer te verschijnen op de training van Ajax. De 33-jarige middenvelder kreeg maandag van trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel te horen dat hij zijn resterende dagen bij de Amsterdamse club in het tweede elftal moet slijten"

Prima omgang met spelers zo.
 
"Olaf Lindenbergh hoeft niet meer te verschijnen op de training van Ajax. De 33-jarige middenvelder kreeg maandag van trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel te horen dat hij zijn resterende dagen bij de Amsterdamse club in het tweede elftal moet slijten"

Prima omgang met spelers zo.

Wel als je 1000 clubs afzegt, omdat je Ajax waardes wil blijven verdienen.

Nec/Nac en nog wat andere eredivisieclubs hadden hem er graag bijgehad. Tevens mag hij voor nop weg, ondanks doorlopend contract.
 
Dat is al meerdere keren in de media geweest :)
Olaf wil geen salaris inleveren... dan traint die maar lekker met het 2e mee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top