Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
haha r0bert :)

tzal vast wel de beste tactiek zijn MITS ze op volle sterkte zijn, dat waren ze niet gister, en tegen Arsenal kan je dan beter op het middenveld druk zetten imo.
Arsenal is een supertechnische ploeg, als je die laat komen tot ze op je verdediging stuitten kan je wachtten tot er 1 steekpaasje doorheen komt, of 1 iemand ze man uitkapt (zag je bijvoorbeeld bij Adebayor 2x en bij Baptista een keer, tis dat ze het niet afmaken). Vond het gewoon een kutwedstrijd om te zien en dat kwam door PSV.

Iemand deze al gezien (denk het wel :p)
http://www.youtube.com/watch?v=N19h4N7o4Q0

zieke actie :W die fransoos kiest aan het einde maar gewoon een kant :p


EDIT

kwam nog eentje tegen, check op 1:53 hoe die gast de bal diep speelt :O

http://www.youtube.com/watch?v=72pxRbsUWII
 
Last edited:
PSV is een team wat een ijzersterke verdediging heeft, en een wereldkeeper. Dan heb je iets om tegen te leunen. Die zekerheid gebruik je in je tactiek. En je weet dat Arsenal moest komen etc etc..en PSV is ijzersterk in spelhervattingen.... of moet je toch maar aanvallen en precies doen wat Arsenal wil? en lekker in het mes lopen?! Denk eens realistisch. Dit is voor PSV, de spelers de beste tactiek...of niet soms? zouden we dan ook zo ver komen in al deze jaren?

Blessure van Gomes was stom..., maar het juichen is altijd leuk.

Het is gewoon laf, daarom kan ik het niet uitstaan dat PSV kampioen wordt.
Ze verdienen het gewoon niet met dat stink geluk van ze.
 
Jahoor Ajax speelt niet laf en verliest in Bremen en PSV speelt gewoon zoals een wereld club hoort te spelen en die gaan gewoon lachend door naar de kwartfinales :7
 
pff. ze worden weggetikt. ik ben voor az. zoals elke voetballiefhebbende nederlander zou moeten zijn
 
Maar ze lopen met dat 'aanvallend' voetbal wel een beetje in het mes denks..
Jammer. NewCastle staat 11de in de Premier League...
 
Helaas Touma gaat weg maar Andy komt en Bakal blijft ook. Andy is vandaag gezien bij Van De Valk in Hengelo samen met Munsterman en Van Halst.
 
Newcastle speelt prima tussen de linies, Az kan dit totaal niet volgen

Vooral het middenveld wordt overlopen.. dan is er geen steun voor de verdediging en staat er zo een mannetje vrij van Newcastle...
 
Boukari is slecht ook damn..

Ben nooit fan van hem geweest.. maar wissel hem maar gauw voor Czoimmer..

Die is in ieder geval mee..
 
Nog even over de clubs die volgend seizoen in Europees verband mogen uitkomen. Mocht deze opzet hetzelfde blijven, bedenk dan ook even dat alle punten cumulatief zijn. Hoe meer punten PSV haalt hoe meer voordeel Nederlandse clubs daar in de toekomst profijt van kunnen hebben.
 
Helaas Touma gaat weg maar Andy komt en Bakal blijft ook. Andy is vandaag gezien bij Van De Valk in Hengelo samen met Munsterman en Van Halst.

Ongelofelijk wat ben jij een lompe boer. Wat kan mij het nou schelen ??

We praten over AZ :rolleyes:

Boukhari eruit ! Jaliens eruit !

Sjezus bij die 3 - 1 had ik nog wel hoop. Zie AZ er wel nog een scoren.
 
Kijk dat is nu echt onterecht....de penalty die Az kreeg...

Ik zeg: Verdedigers handen op de rug binden aub!
 
Ongelofelijk wat ben jij een lompe boer. Wat kan mij het nou schelen ??

We praten over AZ :rolleyes:

Boukhari eruit ! Jaliens eruit !

Sjezus bij die 3 - 1 had ik nog wel hoop. Zie AZ er wel nog een scoren.

Wat kan mij AZ nou schelen ik vertel het niet tegen jouw maar tegen mensen die het wel willen lezen sukkel :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top