Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Echt supervet voor PSV!, ben zelf voor twente, maar vind het altijd mooi om psv te zien voetballen:). Hoop dat ze ver zullen komen in de CL...

Alle niet PSV-fans zeggen: 'Goed voor NL voetbal' (te irritant), dat intreseert me geen reet, vind het gewoon tof dat ze door zijn.

Ben benieuwd tegen wie ze uitkomen. Maar tegen Chelsea of Man utd. (:W) geef ik ze weinig kans, maar met PSV weet je het nooit.

Hoop dat AZ nog wat laat zien, spelen prachtig voetbal. En hoop nog op een leuke en spannende CL.

Arsenal was beter en PSV wint WEER door geluk.

Geluk bestaat niet, en constant al helemaal niet.
Dit is PSV al jaren...dus het is geen geluk. Blijkbaar kan je zo voetballen. Voor anderen mss niet te snappen en daarom noemen we het geluk.

Geluk bestaat niet, en constant al helemaal niet.
Dit is PSV al jaren...dus het is geen geluk. Blijkbaar kan je zo voetballen. Voor anderen mss niet te snappen en daarom noemen we het geluk.

Geluk bestaat dus wel he, hoe wil je het dan noemen als tegenstanders nationaal en internationaal beter spelen, de beste kansen krijgen maar toch verliezen?

Geluk bestaat dus wel he, hoe wil je het dan noemen als tegenstanders nationaal en internationaal beter spelen, de beste kansen krijgen maar toch verliezen?

Dat zij niet effectief genoeg zijn, en PSV wel. Hoe kan je het geluk noemen als PSV sinds Hiddink zo speeld? Het is gewoon een ander spelletje. Achterkomen en de rust bewaren...die ene kans komt wel... Dat zei Simons toch ook?

Wat is beter spelen?
Meer kansen? balbezit? meer aanvallen? wat een onzin.

Dus als je meer kansen heb, meer balbezit en meer aanvallen speel je niet beter?
Zet je PSV bril eens af man

Niet als de tactiek is om de tegenstander meer balbezit te laten hebben, en laten aanvallen...En als ze meer kansen krijgen....daar heb je goede keeper voor :P

Dus jij wil zeggen dat de taktiek van PSV was om Arsenal kansen te laten krijgen/creeren en dan maar hopen dat Gomez alles pakt? haha laat me niet lachen man.

Ik hoopte eerlijk gezegd dat Arsenal doorging, veel mooier voetbal, PSV was alleen maar het doel aan het dichtmetselen (thuis ookal zo ongeveer), en dat je altijd voor de NL club moet zijn vind ik echt bullshit..

Wat vinden/vonden jullie overigens van de wijze waarop Gomez geblesseerd raakte? Wat een mongool :P

Dus jij wil zeggen dat de taktiek van PSV was om Arsenal kansen te laten krijgen/creeren en dan maar hopen dat Gomez alles pakt? haha laat me niet lachen man.

Ik hoopte eerlijk gezegd dat Arsenal doorging, veel mooier voetbal, PSV was alleen maar het doel aan het dichtmetselen (thuis ookal zo ongeveer), en dat je altijd voor de NL club moet zijn vind ik echt bullshit..

Wat vinden/vonden jullie overigens van de wijze waarop Gomez geblesseerd raakte? Wat een mongool :P

PSV is een team wat een ijzersterke verdediging heeft, en een wereldkeeper. Dan heb je iets om tegen te leunen. Die zekerheid gebruik je in je tactiek. En je weet dat Arsenal moest komen etc etc..en PSV is ijzersterk in spelhervattingen.... of moet je toch maar aanvallen en precies doen wat Arsenal wil? en lekker in het mes lopen?! Denk eens realistisch. Dit is voor PSV, de spelers de beste tactiek...of niet soms? zouden we dan ook zo ver komen in al deze jaren?

Blessure van Gomes was stom..., maar het juichen is altijd leuk.

Status
Not open for further replies.
Back