Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
wtf gebeurde er ook met die sul van een Addo? Willen ze wisselen...wordt die addo teruggetrokken...nee nee laat maar hahaha:D

@hans...zijn lekker op elkaar aant reageren in dit topic en nutteloos foto topic:P

Goal van Makaay/Real uiteraard prima spel in de eerste minuut maar dan die kaart van Van Bommel...zooo onnodig he....sjongejonge

lekkere schwalbe weer van Robben! irritant ventje! Die armpjes moeten er ook keer afgehakt worden! Of geef die man is een handtasje

blijkbaar!:P hahaha die koeman net ook!

Egberts: heb je het doelpunt al terug gezien?
Koemen: ehh Ja volgens mij wel

:D:D

Volgens mij hadden die egberts en youri echt een paar pilsjes op, of ben ik de enige die vond dat ze beetje raar deden/praatten :P

Volgens mij hadden die egberts en youri echt een paar pilsjes op, of ben ik de enige die vond dat ze beetje raar deden/praatten :P
Egberts wordt niet voor niks in de wandelgangen de sniffman genoemd...

Ohja, gisteren was Feher duidelijk de slechtste van 't veld, was vorig jaar niet eens genoeg voor WII. Gister een paar flinke fouten van 'm gezien.

Als Feher aan de bal kwam, dan zat ik al te gieren he. Wat een droevenis was dat zeg.

Egberts is van zichzelf al knap wazig, maar gisteren spande hij wel de kroon. Toen hij Portugees ging lullen met Alex, zag je die laatste ook kijken van: wtf is hij aan het doen.

Ik heb niets gezien, dus ik kan niet oordelen wie goed/slecht was. Maar wat maakt dat uit? Schijnbaar is het geheel goed genoeg om zover te komen.

Zoals ze bij studiosport zeiden, Topclub...punt.

wtf gebeurde er ook met die sul van een Addo? Willen ze wisselen...wordt die addo teruggetrokken...nee nee laat maar hahaha:D

@hans...zijn lekker op elkaar aant reageren in dit topic en nutteloos foto topic:P

Veel coaches willen niet wisselen bij een gevaarlijke vrije trap of corner voor het eigen doel. Dat was gister ook het geval bij Addo

Ik heb niets gezien, dus ik kan niet oordelen wie goed/slecht was. Maar wat maakt dat uit? Schijnbaar is het geheel goed genoeg om zover te komen.

Zoals ze bij studiosport zeiden, Topclub...punt.

Arsenal was stukken beter maar kreeg hem er niet in, PSV natuurlijk weer wel.
Ik had het echt niet erg gevonden als PSV verloren had, we mogen namelijk al evenveel ploegen europees laten spelen als dit seizoen want Rusland kan ons niet meer inhalen qua punten.

Arsenal verdiende om te winnen iig.
Maar Tinne, toch gefeliciteerd.

Status
Not open for further replies.
Back