Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Arsenal was stukken beter maar kreeg hem er niet in, PSV natuurlijk weer wel.
Ik had het echt niet erg gevonden als PSV verloren had, we mogen namelijk al evenveel ploegen europees laten spelen als dit seizoen want Rusland kan ons niet meer inhalen qua punten.

Arsenal verdiende om te winnen iig.
Maar Tinne, toch gefeliciteerd.
Maw: Je bent een kankerlijer maar toch vind ik je wel ok... :r

Ben het niet met hem eens over voetbal maar voor de rest kan het best een toffe peer zijn.
Ik vond het gewoon onterrecht dat PSV gewonnen heeft.
Ik begrijp niet dat je een Nederlandse club een overwinning in de CL niet gunt. En maar zeiken dat marokkanen, turken etc wel voor elkaar opkomen en nederlanders niet...

Wie zegt dat die Xiang Sun slecht speelde heeft zelf nooit op voetbal gezeten oid :D

Als je denkt dat hij Touré steeds liet lopen de 1e helft, dan zit je goed mis. Tactiek van Ronald Koeman was ws. gewoon strakke man dekking. En dat waren dus fouten van Koné.

Ik begrijp niet dat je een Nederlandse club een overwinning in de CL niet gunt. En maar zeiken dat marokkanen, turken etc wel voor elkaar opkomen en nederlanders niet...

De meesten hier gunnen het ze omdat ze denken dat we dan meer clubs europa in mogen sturen...WRONG.
Dat staat dus allang vast, we mogen evenveel clubs europa insturen als dit seizoen.
Arsenal was beter en PSV wint WEER door geluk.
Daarom gun ik het ze niet.

Wie zegt dat die Xiang Sun slecht speelde heeft zelf nooit op voetbal gezeten oid :D

Als je denkt dat hij Touré steeds liet lopen de 1e helft, dan zit je goed mis. Tactiek van Ronald Koeman was ws. gewoon strakke man dekking. En dat waren dus fouten van Koné.

Zn aanname was gewoon ronduit droevig hoor. Dat kan ik met mijn rotte knie nog beter.

AZ hoopt zijn keepersprobleem deze zomer op te lossen met de komst van Maarten Stekelenburg. Dit meldde Johan Derksen in het programma Voetbal Insite. De doelman van Ajax zou zelf wel wat voelen voor een vertrek.
Volgens Derksen heeft Stekelenburg het namelijk niet meer naar zijn zin in Amsterdam. Hij zou geen waardering meer voelen en daarom moet AZ volgens de hoofdredacteur van Voetbal International de mogelijkheid op een nieuwe uitdaging bieden.

De Alkmaarders kampen al het gehele seizoen met een keepersprobleem. Dit seizoen werden Joey Didulica, Khalid Sinouh, Job Bulters en Ronald Waterreus al ingezet. Momenteel staat de van SC Heerenveen gehuurde Boy Waterman onder de lat bij de topclub.

Het is overigens niet de eerste keer dat er een Ajacied in verband wordt gebracht met een overgang naar AZ. Vorig seizoen gingen er nog geruchten rond John Heitinga, terwijl Klaas-Jan Huntelaar onlangs ook al werd gelinkt aan de formatie van trainer Louis van Gaal.

Wat denkt AZ allemaal wel niet, ze spelen 2 seizoenen goed en denken gelijk dat ze een topclub zijn en iedereen binnen kunnen halen.

Oke dat was niet altijd even goed, maar hij was zeker niet de slechtste vande wedstrijd. PSV kon gewoon niet goed verdedigen tegen het spel van Arsenal en dat zag je ook een paar x goed terug komen toen de spelers van Arsenal elkaars plekken af en toe overnamen.

Als je kijkt naar de 2 wedstrijden vind ik niet dat PSV met geluk door is. Het was gewoon een prachtige goal van Alex en ze hebben precies gespeeld zoals het moet.

De meesten hier gunnen het ze omdat ze denken dat we dan meer clubs europa in mogen sturen...WRONG.
Dat staat dus allang vast, we mogen evenveel clubs europa insturen als dit seizoen.
Arsenal was beter en PSV wint WEER door geluk.
Daarom gun ik het ze niet.
Je zegt 2x hetzelfde. Ik denk helemaal niet aan dat egoïstische gezeik van meer NL clubs in europa. Gisteren gunde in het PSV, straks AZ en als ajax er nog in had gezeten dan gunde ik het hen. Het gaat gewoon om het feit dan Nederland als respectabel voetballand (weer) op de kaart word gezet. En iedere club kan de centen die in europa worden verdient wel gebruiken, dit komt indirect ook de kleinere clubs ten goede.

Juist, vorige week woensdag en afgelopen zondag kon ik heel AZ wel kapot schieten.

Maar vanavond gun ik ze die winst 110% !

Robert, jij blijft ZELF steeds terugkomen op het feit dat er dan 'meer clubs europa in mogen'. De meeste hier vinden het gewoon mooi dat er nog een Nederlandse club is die een ronde verder is. Uit een reactie: 'Mooi voor PSV dat ze een ronde verder zijn :)' Haal ik niet: 'Jeuj, weer een extra club die europa in KAN'.

My 2 cents, kijk maar wat je er mee doet.

Arsenal was stukken beter maar kreeg hem er niet in, PSV natuurlijk weer wel.
Ik had het echt niet erg gevonden als PSV verloren had, we mogen namelijk al evenveel ploegen europees laten spelen als dit seizoen want Rusland kan ons niet meer inhalen qua punten.

Arsenal verdiende om te winnen iig.
Maar Tinne, toch gefeliciteerd.

Wat een irritante flikker ben jij toch:)

Als die Franse daapstaaf van de Uefa het er doorheen krijgt, dan speelt er nog maar 1 club per land CL.

Ik ben feyenoord! Maar in europpees verband gun ik het alle Nederlandse clubs. Ben toen ook naar Ajax-Bremen geweest. Nu zullen weer heleboel mensen zeggen jaa dan ben je een nepsupporter. Maar als iemand aanbied om mee te gaan, ga ik zeker wel mee. Als dit niet het geval was geweest had ik ze vanachter de tv wel aangemoedigd. Het is toch gewoon mooi om te zien dat een nederlandse club het goed doet in het buitenland.

Wss als het gister arsenal-ajax was geweest had robert niet gezegd dat ajax minder was of onterecht door was. Zo had ik ook gereageed als het feyenoord was geweest, geef ik gelijk toe. Maar om PSV het nou niet te gunnen...nee dat niet

Als ajax door was na slecht spel had je het van mij ook gehoord.
Vorige week tegen Heerenveen was om te janken.
Wat mij opvalt is dat je ook niets hoort over de goal die een paar minuten voor tijd kwam, zou dat ook zo zijn als het bij Ajax was?????

Status
Not open for further replies.
Back