Niek
Well-Known Member
artikel van rtl nieuws
dit slaat imo nergens op, je bent een prof en dan ga je je als een straatvoetballertje gedragen in het veld qua taalgebruik. Tuurlijk moet dit worden afgestraft anders is het over 10 jaar de normaalste zaak dat de scheidsrechters voor van alles en nog wat worden uitgescholden.
Sneijder rept op Ajax-site van 'respect'
Je wordt uit het veld gestuurd omdat je de uitdrukking 'blinde tyfushond' gebruikt. Gewoon een staaltje van 'straattaal', aldus Wesley Sneijder. Ook de Ajax-site zag er blijkbaar weinig kwaads in...
Wetenswaardig
Want Sneijder is een Ajacied die respect heeft voor zijn tegenstander, aldus de officiële site van Ajax. Die opende vanmorgen nog met een foto van een stralende Sneijder die heel wat wetenswaardigs te zeggen heeft!
Respect
"Ik vind dat een Ajacied altijd sportief moet zijn. Met respect voor de tegenstander. Maar ze moeten niet denken dat ze hier drie punten kunnen weghalen. Die blijven mooi in de ArenA.
Ik speel rood, ik speel wit, ik ben Wesley Sneijder, ik ben Ajacied.
dit slaat imo nergens op, je bent een prof en dan ga je je als een straatvoetballertje gedragen in het veld qua taalgebruik. Tuurlijk moet dit worden afgestraft anders is het over 10 jaar de normaalste zaak dat de scheidsrechters voor van alles en nog wat worden uitgescholden.