Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
artikel van rtl nieuws

Sneijder rept op Ajax-site van 'respect'
Je wordt uit het veld gestuurd omdat je de uitdrukking 'blinde tyfushond' gebruikt. Gewoon een staaltje van 'straattaal', aldus Wesley Sneijder. Ook de Ajax-site zag er blijkbaar weinig kwaads in...

Wetenswaardig
Want Sneijder is een Ajacied die respect heeft voor zijn tegenstander, aldus de officiële site van Ajax. Die opende vanmorgen nog met een foto van een stralende Sneijder die heel wat wetenswaardigs te zeggen heeft!


Respect
"Ik vind dat een Ajacied altijd sportief moet zijn. Met respect voor de tegenstander. Maar ze moeten niet denken dat ze hier drie punten kunnen weghalen. Die blijven mooi in de ArenA.

Ik speel rood, ik speel wit, ik ben Wesley Sneijder, ik ben Ajacied.

dit slaat imo nergens op, je bent een prof en dan ga je je als een straatvoetballertje gedragen in het veld qua taalgebruik. Tuurlijk moet dit worden afgestraft anders is het over 10 jaar de normaalste zaak dat de scheidsrechters voor van alles en nog wat worden uitgescholden.
 
daar buigt de tuchtcommissie zich toch nog over?

En Sneijder zei het tegen die Spartaan niet tegen de scheidsrechter. Spelers onderling zeggen wel meer (denkt terug aan de wk finale).
 
achteraf is dat altijd zo...

en Perez moet imo gewoon gestraft worden, veel teams zijn bezig met anti-racisme en dan gaat juist een speler dit tegen een grensrechter zeggen.... :rolleyes:
 
daar buigt de tuchtcommissie zich toch nog over?

En Sneijder zei het tegen die Spartaan niet tegen de scheidsrechter. Spelers onderling zeggen wel meer (denkt terug aan de wk finale).

Die speler liep 10 meter verder, hij keek bossen aan
Nu zei die ineens Witte tiefeshond..

Gekker wordt het toch niet
Neem gewoon je verantwoordelijkheid als Sneijder zijnde... hij heeft gewoon blinde tyfeslul gezegt tegen Bossen.

Imo duidelijk te zien dat hij de scheids aan kijkt..
 
daar buigt de tuchtcommissie zich toch nog over?

ook alleen maar omdat het via Hugo Borst in de media is gekomen...
Hij geeft ook alleen maar excuses omdat het nu bekend is....


De beelden spreken idd voor zich.
Ajax wil Sneijder gewoon niet 3 wedstrijden kwijt zijn.
 
gek he :rolleyes:

Ik was er btw niet bij dus ik kan er geen zinnig oordeel over geven. Lorre jij kijkt vanuit een ander perspectief dan de Ajacieden doen dus dat schiet ook niet echt op :p

Tis Bossen tegen Sneijder en ws krijgt Sneijder een flinke schorsing omdat de scheidsrechter toch een streepje voor heeft. Die Bossen heeft het al zo zwaar dit seizoen, oa rellen bij Ado.
 
Die Bossen heeft het al zo zwaar dit seizoen, oa rellen bij Ado.

Wat zoek je?

*Wat zei iedereen ook alweer altijd?

De scheids heeft altijd gelijk! Mondje dicht!. PUNT.
Of de beelden moeten duidelijk iets anders zeggen. En dat doen ze echt niet.

Het blijft moeilijk.... want een scheids is maar een mens. Heeft nauwlijks hulpmiddelen...spelers worden ook geniepiger etc...en moet nu na de wedstrijd alles uitleggen op teevee. Respect voor de scheids. Ben tegen 'verhoren' van scheidsrechters na de wedstrijd btw.
 
mee eens, het heeft toch nooit zin..

Stel de scheidsrechter maakt een fout en hij geeft het na afloop toe. Ja wat dan? De stand op het scorebord verandert toch niet, dus enig nut heeft het allemaal niet.

//ik snap je: wat zoek je alleen niet helemaal :X
 
Ik dacht dat je vond dat omdat Bossen het zwaar heeft gehad, dat het maar een zielige mr was oid...

En denken mensen echt dat de KNVB partij zal kiezen voor Ajax...? de beelden zijn echt te duidelijk.
 
Volkomen logisch van Sneijder dat hij begint te schelden als je in 15 min al 4x neer bent gemaait en dan heb ik het nog niet eens over alle andere wedstrijden waar dr niet voor gefloten werd.
Sneijder is gewoon het mikpunt van de tegenstander net zoals Leonardo bij NAC is ( daar hoor ik je trouwens niet over Tinne ( Breda hé ;)).

Alles stapelt zich op en komt er een keer gewoon uit, dan kan je wel een vergelijking met Ronaldinho gaan maken maar dat kan gewoon niet.
Zowiezo is Ronaldinho toch echt nog een klasse beter dan Sneijder en ook Ronaldinho zal een keer uit zn slof schieten.
Elke prof heeft dat wel eens, zoals op het afgelopen WK het geval was bij onze Franse vriend Zidane.

Binnenkort zal ook Huntelaar een flinke tik uitdelen aan de tegenstander omdat er nooit voor Huntelaar gefloten wordt.
Elke wedstrijd word hij de grond in geduwd maar nooit krijgt hij een vrije trap mee.

Maar misschien moet je eens op je boerenklompen naar de Arena gaan en kan je het zelf eens bekijken hoe nadelig er gefloten wordt.
 
ik ben het met je eens, die Huntelaar krijgt helemaal niets mee.

De wedstrijden die ik gezien heb in de Arena werd die toch aardig vaak getorpedeert in het strafschopgebied maar een penalty zat er niet in.
 
Volkomen logisch van Sneijder dat hij begint te schelden als je in 15 min al 4x neer bent gemaait en dan heb ik het nog niet eens over alle andere wedstrijden waar dr niet voor gefloten werd.
Sneijder is gewoon het mikpunt van de tegenstander net zoals Leonardo bij NAC is ( daar hoor ik je trouwens niet over Tinne ( Breda hé ;)).

Gelul. je moet leren ze ontwijken. Ronaldinho raken ze ook niet. En sneijde rmoet niet knerpen Mr. deelt genoeg zelf uit zonder dat het bestraft is. Daar zal je me overigens niet over horen. Een prof moet zich gewoon beheersen....hoe moet je anders verder? Het is toch logisch dat de tegenstander hem gaat aanpakken? Ook leonardo reageert er niet goed op. En de media heeft het over het sneijder incident, dus wij ook.

Alles stapelt zich op en komt er een keer gewoon uit, dan kan je wel een vergelijking met Ronaldinho gaan maken maar dat kan gewoon niet.
Zowiezo is Ronaldinho toch echt nog een klasse beter dan Sneijder en ook Ronaldinho zal een keer uit zn slof schieten.
Elke prof heeft dat wel eens, zoals op het afgelopen WK het geval was bij onze Franse vriend Zidane.

Kansloos toch?want uitdelen doen ze zelf ook. Of vinden ze zich te goed?

Binnenkort zal ook Huntelaar een flinke tik uitdelen aan de tegenstander omdat er nooit voor Huntelaar gefloten wordt.
Elke wedstrijd word hij de grond in geduwd maar nooit krijgt hij een vrije trap mee.

Maar misschien moet je eens op je boerenklompen naar de Arena gaan en kan je het zelf eens bekijken hoe nadelig er gefloten wordt.

doen niet zo zielig joh..iedereen is tegen Ajax? Begin nu niet over kalimero gevoel bij PSV, wij vinden dat dat in de Media zo is, niet op het veld. Zoek je nu naar excuses dat Huntelaar slecht speelt.....een prof moet z`n voeten laten reageren en scoren. Dat siert een professional.

ik ben het met je eens, die Huntelaar krijgt helemaal niets mee.

De wedstrijden die ik gezien heb in de Arena werd die toch aardig vaak getorpedeert in het strafschopgebied maar een penalty zat er niet in.

Dat geloof ik best, maar dat gebeurde bij H`veen ook al. Toen (en in het begin bij Ajax) scoorde hij en was het snel afgelopen. Nu speelt hij niet goed en draait het bij Ajax ook niet...dan weet je dat mensen daarover gaan zeuren en je als verdedigers hem extra raakt. Want nu weet je dat hij kan flippen..dat is rood en speel je tegen 10 ajacieden..niets nieuws toch?
 
Maar is het nu uiteindelijk allemaal de schuld van de scheids?
(zoals Ten Cate ons dat doet geloven)



Lijkt me niet.
 
tuurlijk is het niet de schuld van de scheidsrechter.

Maar er zit wel een klein beetje waarheid in natuurlijk, Sneijder krijgt een aardige tackle te verduren en dan kan een scheidsrechter zich wel enigzins inleven in de situatie..

Maar goed het lijkt me dat 10 van Ajax het alsnog moeten kunnen winnen tegen 11 Spartanen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top