Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.

Tinne

Ins GhöN tshene Thön..
Gewoon geen gezeik, punt.

kickinsoccer.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Oke ik trap wel even af,

Hoe gaat het nu met ajax verder?

Rosenberg weg, huntelaar ontevreden, babel misschien weg? rosales weg? sneijder binnenkort weg? grygera weg?
 
We hadden het ook over;

-de laatste kans voor Feyenoord @ rechtbank.
-Huntelaar verpest door TC?
-Leonardo doet raar ;)
-Babel verkopen voor 7 miljoen en Luque krijgen.
 
Oke ik trap wel even af,

Hoe gaat het nu met ajax verder?

Rosenberg weg, huntelaar ontevreden, babel misschien weg? rosales weg? sneijder binnenkort weg? grygera weg?

Ik wil er zeker meer van maken dan dat er werkelijk is ;). Maar er is lijkt wel veel ontevredenheid te zijn bij 'jullie'.
Huntelaar was altijd zo positief en zeikte nooit etc..
En spelers die weg willen..
 
idd, zowiezo alle eerste EU wedstrijden denk ik. (mogen er dan wel al supp bij?) Anders zit iedereen de tenenkrommen zodra er iets kan gebeuren. 1 gek en het is echt helemaal klaar dan.
 
sneijder weg? grygera weg? heb ik niks van gehoord behalve dat Juve ze wil hebben.

Bekijk het zo, Davids terug, Luque terug (als babel dus weggaat), Leonardo. :p

Rosenberg en Rosales zijn geen probleem, sneijder en grygera wel maar dat gebeurt zeker niet voor het eind van het seizoen, en babel zou ik persoonlijk wel kut vinden :p


Overigens hoorde ik weer van iemand anders dat Ajax 30miljoen voor Babel wilde hebben (oftewel die zou dus niet weg mogen)
 
idd, zowiezo alle eerste EU wedstrijden denk ik. (mogen er dan wel al supp bij?) Anders zit iedereen de tenenkrommen zodra er iets kan gebeuren. 1 gek en het is echt helemaal klaar dan.

ik denk dat als er iemand dan nog een rotje gooit hij gelyncht word :p
 
sneijder weg? grygera weg? heb ik niks van gehoord behalve dat Juve ze wil hebben.

Bekijk het zo, Davids terug, Luque terug (als babel dus weggaat), Leonardo. :p

Rosenberg en Rosales zijn geen probleem, sneijder en grygera wel maar dat gebeurt zeker niet voor het eind van het seizoen, en babel zou ik persoonlijk wel kut vinden :p


Overigens hoorde ik weer van iemand anders dat Ajax 30miljoen voor Babel wilde hebben (oftewel die zou dus niet weg mogen)


Ik meen gelezen te hebben dat grygera richting italtie vertrekt? weet het niet zeker hoor, en sneijder einde seizoen barca o.a

Ik vind het jammer van rozenberg, ik vind het serieus een goede speler. klaasjan idem, best zonde dat hij het niet naar ze zin heeft, maar ik snap hem ook wel, als je op een manier moet spelen wat je zelf geen eens ligt...
 
Dan snap ik eerder TC niet.

Verhaal:

Donderdag 25 januari 2007 - EINDHOVEN – Het gebeurt een keer of twee, drie per seizoen en gisterochtend was het weer zo ver. PSV kreeg onverwacht bezoek van twee dopingdokters, die de zogenaamde ‘out of competition'-controle kwamen uitvoeren.
Om kwart over negen stonden namens de Europese voetbalbond (UEFA) een Duitse en Nederlandse arts aan de poort van het Philips Stadion. De wetenschap dat PSV zijn laatste training voor de bekerwedstrijd tegen Go Ahead Eagles daar afwerkte, zette de twee aan tot een reisje naar Eindhoven. Tien spelers van PSV moesten na de training hun plasje inleveren.

De regels van de UEFA schrijven voor dat alle deelnemers aan de Champions League en het

UEFA-cuptoernooi minstens eenmaal per seizoen op een onverwacht moment, buiten de wedstrijden om, worden gecontroleerd op stimulerende middelen. Voor PSV was het al de derde keer dit seizoen; de spelers zijn er inmiddels aan gewend. Zij ondergaan het ritueel gelaten en met frisse tegenzin.

Michael Ball verblijft deze week in Engeland. Hij werkt een stage af bij Manchester City. Ball mag transfervrij vertrekken bij PSV. Koeman houdt er voorts rekening mee dat Eric Addo de club na dit seizoen verlaat. „Eric wil zich met de nationale ploeg van Ghana richten op de Afrika Cup die volgend jaar in zijn eigen land wordt gehouden. Daarvoor moet hij aan spelen toekomen. Ik begrijp zijn standpunt wel, maar vind het ook jammer als hij vertrekt. Eric is een perfecte prof die je er als trainer graag bij wilt hebben“, zei Koeman.

Als het aan Ronald Koeman ligt, neemt PSV komende zomer niet deel aan het toernooi om de World Peace Cup in Zuid-Korea. Het toernooi, dat in de oneven jaren wordt gehouden, is volgens Koeman te belastend en zou een goede voorbereiding kunnen verstoren. „Ik hou niet zo van verre reizen tijdens de voorbereiding. Het kan zijn dat een trip naar Zuid-Korea financieel lucratief is. Dan zou je misschien toch moeten overwegen om te gaan, maar als trainer geef ik de voorkeur aan een voorbereiding in bijvoorbeeld Engeland.“ PSV won het toernooi om de Peace Cup in 2003. Dat leverde de club 2,5 miljoen euro op.


-Doping is grappig.
-Addo weg is nu wel beter voor hem, we verliezen een niet zeikende redelijke verdediger. Ball weg vind ik ook beter voor hem. Heeft jammer genoeg onder Koeman geen kans gehad.
-Snap weer niet dat Koeman niet naar die Peace Cup wil. Daar is toch vrij veel opgebouwd door Hiddink qua reclame etc..
 
ik hoop voor het nederlandse voetbal dat feijennoord gewoon die wetstrijd mag voetballen vond het een idiote zware straf, maar de supporters verdienen het niet.
 
typ eens niet zoals je praat..
en dat 'tuig' wat zich daar misdroeg hoorde niet bij de offcieel meegereisde supporters
 
weer is wat anders:p

'Napoli haalt Ronaldinho voor twee miljoen'

23/1/2007 9 :30

De fans van Napoli hebben iets om naar uit te kijken. De nummer twee van de Serie B zinspeelt op een stunt nog groter dan die in 1984, toen de Napolitanen Diego Armando Maradona losweekten bij Barcelona. Deze keer is het doelwit Ronaldinho.
De voormalige kampioen van Italië heeft een ingenieus plan bedacht om de transfer van de Braziliaanse supervedette van Barcelona te financieren. Napoli heeft een wedkantoor op internet bereid gevonden die 67 keer de inzet uitbetaalt als de club erin slaagt Dinho weg te lokken uit Catalonië.

Een weddenschap van twee miljoen euro zou bijvoorbeeld 134 miljoen opleveren. En met dat bedrag denkt Napoli Barça wel te kunnen overtuigen en heeft Napels er een nieuwe verlosser bij.
 
'Ajax beter voor ontwikkeling Babel'

Ondanks interesse van Arsenal en Newcastle United blijft Ryan Babel waarschijnlijk bij Ajax. Zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht liet aan RTV Noord-Holland weten dat het beter is voor de ontwikkeling van zijn pupil om in Amsterdam te blijven.

*ik begrijp het best, alleen ontwikkelt hij zich nu zo hard @ ajax..?
 
Edgar Davids heeft de medische keuring bij Ajax inmiddels ondergaan. Tottenham Hotspur bereikte eerder al een akkoord met Ajax en ook de speler zelf is akkoord. Hij zal een contract ondertekenen voor anderhalf jaar.
Vanwege de beursgenoteerdheid kan Ajax de transfer nog niet officieel bekendmaken op zijn officiële website. Dit zal dinsdagochtend wel gebeuren. Waarschijnlijk wordt Davids dinsdagmiddag officieel gepresenteerd aan de pers

EDIT: het is nu officieel :W
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top