Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Erik dat hoort er gewoon bij

Wat een onzin zeg.



*PSV lijkt Luque op de valreep te krijgen.

PSV lijkt alsnog succes te boeken bij het aantrekken van de Spaanse aanvaller Albert Luque (28). Club en speler zijn al akkoord over een huurperiode van vijf maanden. Newcastle United moet het sein definitief op groen zetten.
Begin januari richtte PSV zijn pijlen al op Luque als versterking van de aanval. Newcastle hoopte op dat moment nog de Spanjaard te kunnen verkopen. Met de transferdeadline in zicht, lijkt dat er niet meer van te komen en is de verhuur aan PSV weer een optie.

Bij Newcastle hoeft Luque in elk geval nergens meer op te rekenen. Ondanks de aanwezigheid van de zelden spelende Luque wil coach Glenn Roeder nog voor het sluiten van de transfermarkt een extra aanvaller aan de selectie toevoegen. In twee seizoenen kwam de Spanjaard tot slechts twintig optredens in het eerste elftal van The Magpies. Hij scoorde één keer.
 
"de pitbull" nu niet meer met knikkende knieen in de kleedkamer naar Keane hoeft te zitten

kansloos lijstje trouwens

verklaar je nader?

Dit doen ze gewoon vaker, tis ook ingezonden door lezers dus niet van hunzelf ofzo.

Kvind het gewoon humor :)
 
Ik ben trouwens een keer onder een ALIAS in de uitzending van Voetbal insite geweest he. Zat met een maatje te kijken en wij zo een mailtje sturen. Gerrit de Jong uit Tilburg hadden we gedaan ofzo. Kwam hij nog in de uitzending ook :D

Ging erover dat Derksen die keeper van NAC altijd zat af te zeiken (die belg destijds), maar die speelde toen een koningspot erna :W
 
Ball is nog voor Koeman zijn periode ja. Ik heb zwakke knieen, maar die gozer helemaal geloof ik :D

`aankoop` van Hiddink idd, transfervrij van Glasgow R. Imo was het een goede degelijke linksback.

Psv; 4 nieuwe & 6 spelers weg.
En geen Luque :? hij mocht weg, het was al geregeld tussen PSV en hijzelf, alleen de voorzitter deed moeilijk omdat ze geen nwe spits hadden. Terwijl de Luque nooit speelde :? Helaaspindakaas.
 
Voor Tinne...

Het Philips stadion van PSV is deze week bekogeld met knikkers door een groep vandalen. De club heeft woensdag aangifte gedaan van de vernielingen, zo meldt Het Eindhovens Dagblad.
De onruststokers zorgden ervoor dat enkele ruiten van kantoren sneuvelden. Er werd van uitgegaan dat de schade door wapens werd veroorzaakt, maar het is inmiddels duidelijk geworden dat er gebruik werd gemaakt van een katapult in combinatie met knikkers.
 
staat ook een heel stuk in het AD over PSV, waarom ze Luque niet hebben kunnen binnenhalen.

Best wel schoften die gasten van Newcastle, maar stiekem moet ik er wel een beetje om lachen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top