Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Tja ik kan die voorzitter niet echt begrijpen, hij wilt persé een vervanger voor een speler die nooit speelt :?

In Eng. heb je nog een aantal van die voorzitters die het als een dictatuur runnen. Mijn wil is wet..zonder nou zoveel over voetbal te weten oid. Zoals die oude @ Chelsea.. voorzitters die zelf aankopen en spelers weg sturen etc.

Het si toch kansloos dat wanneer je met de speler en club alles geregeld hebt, een of andere voorzitter zonder dat iemand snapt waarom, de boel stop zet. Leuk voor die Luque btw....

In Eng. heb je nog een aantal van die voorzitters die het als een dictatuur runnen. Mijn wil is wet..zonder nou zoveel over voetbal te weten oid. Zoals die oude @ Chelsea.. voorzitters die zelf aankopen en spelers weg sturen etc.

Het si toch kansloos dat wanneer je met de speler en club alles geregeld hebt, een of andere voorzitter zonder dat iemand snapt waarom, de boel stop zet. Leuk voor die Luque btw....

PSV is in principe geen haar beter. Als Luque niet doorging moest Dennenboom komen. NEC vond het prima, zolang ze maar een vervanger konden regelen. Amoah stond al op het punt om bij NEC te tekenen, maar door het getreuzel van PSV kon dat ook weer niet doorgaan (wel/niet Luque aantrekken).

Jij zegt het.

(zowiezo was iedereen bezig de overtollige spelers te verkopen & zodra een andere weg gaat zich te verzekeren van een plaatsvervanger. Gelijk hebben ze. In het geval van Luque ging het om een tribunezitter. Niet een basisspeler zoals Romano)

Luque moest verkocht worden in eerste instantie, toen dat niet leek te gaan lukken was verhuren weer een optie. Logisch dat een voorzitter liever een speler verkoopt dan verhuurd.

Verkopen zat er al snel niet meer in, beter een deel van de loonkosten verminderen dan dmv verhuur. Nuttig is die speler toch al niet meer. En om geld gaat het altijd.

1-2 wat een blunder van Cocu en Gomes

:D

Uit een corner in een keer erin...
Ik kijk nu via Planet.. 4eu voor alle wedstrijden..
Goed beeld etc.

AZ eerste helft zwak, Psv 2e helft tot nu toe zwak.

PRIMA goal Koevermans

Ik weet het, vroeger veel via voetbalinbeeld enzo gedaan.
Alleen bufferde het onwijs veel, of je had chinees geluid
Vaak ook Ajax en geen Feyenoord..

Status
Not open for further replies.
Back