Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
6- Mahamadou Diarra
8- Emerson
14- Guti
16- Fernando Gago

Boven wie van deze zou hij dan de voorkeur krijgen? Idd geen 1. En op linksback is plaatje open

@ robert: ajax niet wil je zeggen met hun 30 miljoen?? En wat feyenoord doet is precies hetzelfde wat ajax doet...hoog bod vragen om een speler niet kwijt te raken. Dus wat je zegt slaat nergens op. Tuurlijk zijn beide bedragen achterlijk...maar als je speler wil houden. Waarom is het dan alleen achterlijk van Feyenoord?

Volgens mij is Sneijder van een iets beter niveau dan Drenthe die 4 wedstrijden goed heeft gespeeld op een jeugd EK en voor de rest nog niets heeft laten zien, itt Sneijder die al een paar jaar in de eredivisie speelt en al een tijd a-international is.

Heb ik ooit gezegd dat Sneijder beter is dan Drenthe?

Ik geef er mee aan dat feyenoord hetzelfde doet als ajax. Maar als ajax het doet is het normaal. Als feyenoord graag een speler wil behouden door een hoge prijs te vragen zijn ze achterlijk. Tuurlijk is de prijsvraag van sneijder hoger dan drenthe...maar het spelletje wat de clubs spelen is hetzelfde toch? Dus snap je reply niet echt

voor dat je zo wijs gaat lopen doen

a) gago is een middenvelder
b) als jij nou eerst even naar jong oranje had gekeken, dan had je misschien hem zelf,recht in de camera, horen zeggen: ik blijf bij feyenoord volgend jaar

ga jij nou niet wijs lopen doen. Tijdens het EK was er nog helemaal niks zeker (Drenthe zei zelf toen dat hij niks wilde weten qua interesses van andere clubs omdat hij zich 100% op het EK wilde concentreren). Misschien is het in jou wereld niet mogelijk dat meningen veranderen maar hier wel.

En Gago is idd een middenvelder, mijn fout, maar wel mid-mid samen met Diarra, dus dan nog is het geen bedreiging voor de positie van Drenthe, net als Emerson die rechtsmidden is.

Dus voordat je loze dingen gaat roepen zou ik eerst even alle feiten op een rijtje krijgen.

Doe eens allemaal lief tegen elkaar, hangt maar een kut sfeer hier.

Vanavond maar eens zien wat we tegen Porto doen, ik denk de hoofdrol voor Sahin.. verders ben ik bang voor een laag tempo.

Hopelijk mag Bruins op de positie van de Guzman spelen..

AC Milan-speler Marco Borriello die onlangs positief testte bij een dopingcontrole na een wedstrijd tegen AS Roma, heeft een wel heel opmerkelijk excuus gegeven. Volgens de Italiaanse voetballer had hij voor de wedstrijd een vrouw gebeft die een vaginale crème gebruikt had.

Die crème zou de verboden stoffen hebben bevat die Borriello middels de orale seks ongewild naar binnen had gekregen

:W

strafschop?

Feyenoord heeft een leuk team staan.. Ik denk en hoop dat ze weer top 3 gaan spelen in de eredivisie.
1 Ajax
2 Psv
3 Feyenoord

en az daar ergens onder,.

flame on

Status
Not open for further replies.
Back