Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Geen Suarez voor Ajax.

Ze boden eerst 3.5, toen verhoogd naar 6.5; Groningen wil 9.5........
De topbedragen beginnen steeds lager op de trap.

Van Persie doelpunt

Beetje Futsal actie zoals dat tegenwoordig heet...
Ik heb die ballen meestal gewoon klem vast als keeper zijnde :p
 
Suarez heeft meer potentie denk ik.

Maar wie weet of Nilsson op het lijstje staat.. Anders misschien Samaras?
 
je weet niet hoe Ajax er financieel voor staat he..

Die 17 miljoen voor Babel is niet allemaal voor Ajax etc.
 
RTV Noord: Alsnog arbitragezaak Suárez
RTV Noord meldt dat Luis Suárez alsnog een arbitragezaak tegen FC Groningen heeft aangespannen. Zijn eerdere arbitragezaak trok hij in toen Ajax en FC Groningen gingen onderhandelen. Nu die onderhandelingen zijn stukgelopen op de vraagprijs van FC Groningen wil de Uruguayaanse spits toch nog via een arbitragezaak een vertrek naar Ajax realiseren. De datum van de arbitragezaak in Zeist staat nog niet vast.

Van mij hoeft die niet te komen :p
 
Real madrid heeft nog een boel werk te doen voor het seizoen begint.
Weggespeeld door Hannover96 met 3-0.
 
madrid heeft per fax laten weten de onderhandelingen per direct te stoppen met feyenoord. Manager van Drenthe is nu woest op Feyenoord. Beetje zelfde verhaal als Sneijder zit er aan te komen nu dus.

Nieuwe feyenoord shirt met v.bronckhorst nr.8+kampioensster is onder weg naar New Orleans:D Had me vader gebeld dat ik hem heel graag wilde hebben. Belde hij me net ineens...ja sta hier nu in de winkel...pap het is 3 uur in de nacht nu bij mij. Hij: ja dat weet ik, maar moet je wat vragen. Als je van bronckhorst achter op wil krijg je hele lange boog als naam zeg maar. De verkoper zegt ook dat je Gio kan nemen. Ik: vraag is aan de verkoper waar Giovanni nu mee speelt bij feyenoord...Verkoper: ehm met v. bronckhorst...ik: precies,makkelijk dan toch?!:p Nu iig onderweg dus, het 100jarige bestaan vlag hangt al in het appartement tot afgerijzen van 1 van de andere stagaires die voor Dortmund is...de viespeuk!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top