Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Van Persie kwam vorige week voor het eerst sinds een halfjaar negentig minuten in actie. De oud-Feyenoorder maakte in het oefenduel met Internazionale meteen de winnende treffer: 2-1. "We speelden tegen Inter zo snel dat enkele spelers van Inter vroegen of we het rustiger aan wilden doen. Nee, ik noem geen namen, maar het waren Adriano en Materazzi", keek de Rotterdammer woensdag terug op de wedstrijd in Londen.
trpix.gif

pixel.gif


8)
 
buijs is aggresief....maar niet meer dan davids, maar dat wordt wordt oke gevonden? Snap het probleem niet? Buijs kon davids naar mijn weten laatste wedstrijd goed weerstand bieden. Davids werd gewoon is geconfronteerd met zijn eigen type speler. Kan die wss niet handelen.

En zoals ik schreef. Drenthe is niet woest...zijn manager is het. Maar het is voor beide partijen het beste. Feyenoord: houdt een sterke speler die nog duidelijk kan groeien bij feyenoord. Drenthe: speelt basis en op een plek die hem aanspreekt(LB is vcoor de cler!) en wordt er beter op

Situatie van Sneijder: Sneijder is klaar bij ajax, heeft zelf aangegeven weg te willen. Ajax werkt niet mee

Drenthe heeft zelf gezegd niet op de LB positie te willen spelen(wat bij real de kwestie was of bank). Daarbij heeft hij gezegd bij feyenoord nog te willen spelen.
 
uhhh drenthe zou bij real op het middenveld te komen spelen hoor :S

6- Mahamadou Diarra
8- Emerson
14- Guti
16- Fernando Gago

Boven wie van deze zou hij dan de voorkeur krijgen? Idd geen 1. En op linksback is plaatje open

@ robert: ajax niet wil je zeggen met hun 30 miljoen?? En wat feyenoord doet is precies hetzelfde wat ajax doet...hoog bod vragen om een speler niet kwijt te raken. Dus wat je zegt slaat nergens op. Tuurlijk zijn beide bedragen achterlijk...maar als je speler wil houden. Waarom is het dan alleen achterlijk van Feyenoord?
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hZ_RS4Q1myc"]YouTube - Rhain Davis The Whiz Kids[/ame]

Heeft een contract bij Manchester United gekregen, 9 jaar oud :D.
Maar dat is ook niet meer dan terecht als je zo kan voetballen op die leeftijd.
 
Situatie van Sneijder: Sneijder is klaar bij ajax, heeft zelf aangegeven weg te willen. Ajax werkt niet mee

Hoe kom je hier in hemelsnaam bij. Deze week in VI (van gisteren dus)

Sneijder geeft aan bij Ajax te blijven. Geen probleem, want volgend jaar is zijn contract weer een jaar korter -> lagere vraagprijs dan.

Drenthe heeft Wasiman al ontslagen. Stond ook een fraai interview mee in VI.
 
6- Mahamadou Diarra
8- Emerson
14- Guti
16- Fernando Gago

Boven wie van deze zou hij dan de voorkeur krijgen? Idd geen 1. En op linksback is plaatje open

Gago is verdediger (rechtsachter meen ik afgelopen seizoen)
Diarra verdedigende middenvelder
Guti is veel meer een aanvaller
Emerson weet ik niet.

Dus kzie niet echt waarom hij ook maar de voorkeur boven een van die 4 zou moeten krijgen??

Maar waarschijnlijk willen ze hem idd als vervanger voor R. Carlos...


Vanmorgen stond overigens in het AD (rotterdamse krant ja) dat Drenthe geen uitspraken deed over zijn toekomst op de club/fandag dus tenzij je hem hebt gebeld weet ik niet waar je het vandaan hebt dat hij heeft gezegd dat ie bij feijenerd wil blijven



'Ajax voor derde keer om tafel met Groningen'

2/8/2007 19:02

Ajax wil nogmaals proberen Luis Suárez op een normale manier over te nemen van FC Groningen. Volgens Het Sportjournaal gaan de Amsterdammers wederom om tafel met de werkgever van de Uruguayaanse aanvaller.

De eerste twee keer leidde dat niet tot een transfer van de twintigjarige Groningse publiekslieveling. Ajax bood naar eigen zeggen nooit meer dan 3,5 miljoen euro, terwijl de Noorderlingen 9,5 willen ontvangen om het nog vier jaar lopende contract af te kopen. Overigens zei Groningen dat Ajax bereid was maximaal tot 6,5 miljoen te gaan.

Suárez gaf na de tweede mislukte onderhandelingsronde aan dat hij naar de arbitragecommissie stapte om een overgang naar Amsterdam af te dwingen. Suárez bleef geblesseerd thuis voor de oefentrip naar Spanje.


misschien dus toch :W:W
 
staat ie al ergens online?
Ik moest werken gvd :(

Trouwens, verkeerde seizoenkaart gekregen, geen uitkaart.
Weer opsturen dus naar Ajax.
 
Ben benieuwd naar de loting. Als het aan te rijden is in een dag of op gemakje in 2 dagen. Dan heb ik al 3 man die mee willen naar buitenland (toch nog vakantie en gewoon auto pakken).

Vorig jaar Kopenhagen uit was ook niet uitverkocht.
 
Gago is verdediger (rechtsachter meen ik afgelopen seizoen)
Diarra verdedigende middenvelder
Guti is veel meer een aanvaller
Emerson weet ik niet.

Dus kzie niet echt waarom hij ook maar de voorkeur boven een van die 4 zou moeten krijgen??

Maar waarschijnlijk willen ze hem idd als vervanger voor R. Carlos...


Vanmorgen stond overigens in het AD (rotterdamse krant ja) dat Drenthe geen uitspraken deed over zijn toekomst op de club/fandag dus tenzij je hem hebt gebeld weet ik niet waar je het vandaan hebt dat hij heeft gezegd dat ie bij feijenerd wil blijven



'Ajax voor derde keer om tafel met Groningen'

2/8/2007 19:02

Ajax wil nogmaals proberen Luis Suárez op een normale manier over te nemen van FC Groningen. Volgens Het Sportjournaal gaan de Amsterdammers wederom om tafel met de werkgever van de Uruguayaanse aanvaller.

De eerste twee keer leidde dat niet tot een transfer van de twintigjarige Groningse publiekslieveling. Ajax bood naar eigen zeggen nooit meer dan 3,5 miljoen euro, terwijl de Noorderlingen 9,5 willen ontvangen om het nog vier jaar lopende contract af te kopen. Overigens zei Groningen dat Ajax bereid was maximaal tot 6,5 miljoen te gaan.

Suárez gaf na de tweede mislukte onderhandelingsronde aan dat hij naar de arbitragecommissie stapte om een overgang naar Amsterdam af te dwingen. Suárez bleef geblesseerd thuis voor de oefentrip naar Spanje.


misschien dus toch :W:W

voor dat je zo wijs gaat lopen doen

a) gago is een middenvelder
b) als jij nou eerst even naar jong oranje had gekeken, dan had je misschien hem zelf,recht in de camera, horen zeggen: ik blijf bij feyenoord volgend jaar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top