Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Ja idd. Ze praten imo veels te veel. Ze hebben al jaren niks meer gewonnen en wat hebben ze totaal in hun prijzenkast? 1x beker en landstitel? Ik wil wel eens zien over een paar jaar. Want ze denken alles en iedereen te kunnen kopen:L
 
Het begin is er, alleen het is idd veeels te vroeg om praatjes te hebben. Alleen over dat alle spelers kopen heb ik mijn bedenkingen..
 
Vraag het aan de Willem2 supporters en in mindere mate de Rkc-ers die zullen een andere mening hebben Tinne ;)
 
Jawel, wat bedoel jij dan met RKC/Willem2 ?

(ben ik zo onduidelijk vandaag ofzo?)
 
PSV kost Henry de rest van het seizoen

Thierry Henry heeft tegen PSV zijn laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld. De Franse aanvaller, die al het hele jaar met tal van fysieke problemen kampt, raakte in de 24 minuten die hij op het veld stond zwaar geblesseerd.
Twee dagen na zijn ongelukkige invalbeurt maakte de medische staf van Arsenal de schade op. Henry blijkt kort na zijn entree een spier in zijn lies en buik te hebben gescheurd, waardoor hij niet meer in actie komt.

Voor Arsenal staat er na de uitschakeling in drie toernooien in elf dagen alleen in de nationale competitie nog wat op het spel. In de resterende elf Premiership-duels moeten de Londenaren zich zien te handhaven bij de eerste vier om tenminste voorronde Champions League te kunnen spelen.

*druk schema denks?
 
Hij was al niet fit en dan toch in laten vallen....... Erg treurig dat belang van de club boven een speler (mens!) gaat.
 
Ach het gaat nu allemaal nog goed met AZ maar er zal ook ongetwijfeld een mindere periode gaan komen ben benieuwd hoe ze zich dan opstellen :)

Nep-ajacieden zijn het in Alkmaar, toen AZ gewoon een middenmotor was zag je 50% van Alkmaar in de ArenA, nu AZ mee doet om de prijzen zijn ze opeens allemaal voor AZ.
Stelletje kaasboeren :p
 
Hij was al niet fit en dan toch in laten vallen....... Erg treurig dat belang van de club boven een speler (mens!) gaat.

Lucius met z`n spuitjes is idd ook niet goed...

Stam niet tegen Twente....lastig.
 
Ja idd. Ze praten imo veels te veel. Ze hebben al jaren niks meer gewonnen en wat hebben ze totaal in hun prijzenkast? 1x beker en landstitel? Ik wil wel eens zien over een paar jaar. Want ze denken alles en iedereen te kunnen kopen:L
:'(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top