Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Wat een mafkees ook die materazzi! Wel goede speler!Maar hij moet is leren zijn klep te houden met die rare uitspraken van hem:)

Marco Materazzi kon het niet laten om weer eens wat van zich te laten horen. “Ronaldo is een verrader”, klonk het gisteren uit de mond van verdediger voorafgaand aan de stadsderby tussen Internazionale en AC Milan. Na afloop paste de wereldkampioen enige nuance in zijn uitspraak. “In het veld heb ik geen vrienden, daarbuiten is alles weer anders”, getuige de onderlinge shirtruil tussen de voormalig ploeggenoten (La Gazetta Dello Sport).

Feyenoord hoopt op Amerikaans geld

Volgens de meestal goed ingelichte Chris van Nijnatten heeft Feyenoord haar hoop gevestigd op de Amerikaanse markt met het binnenhalen van vermogen. In AD Sportwereld brengt de columnist vandaag het gevoelige nieuws naar buiten.

Er werd gesuggereerd dat er vijf mensen met samen 25 miljoen euro klaar stonden, maar dat kwintet heeft zich tot op heden nog niet gemeld. Het is één van de vele fata morgana’s waarop goedgelovende Feyenoorders zich blindgestaard hebben.

De top van Feyenoord oriënteert zich nu via een Engels adviesbureau op de Amerikaanse financiële markt. Vermogende Amerikanen kijken inmiddels verder dan de Engelse competitie. Ze worden door dezelfde Britse adviseurs ook op clubs op het Europese vasteland gewezen.

Een voordeel voor Feyenoord is in deze, dat de club een nieuw stadion gaat bouwen. Met name voor dat project is in de Verenigde Staten belangstelling. Feyenoord zoekt een partner zoals FC Liverpool die vond, dus eentje die er voor tekent dat de identiteit van de club nooit aangetast wordt.

Volgens mij ook weer een fabel. Als het waar zou zijn, zou ik het wel fijn vinden:D

Nou twente is geen 1 dags vlieg hoor, vorig seizoen zijn ze als ik het goed heb 6 geworden.Ze spelen bijna elk seizoen mee om de plekken 4 tot en met 9.Het is jammer dat ze gister verloren de uitslag was wel een beetje geflateerd dat zeiden ze ook in studio sport.Maar de scheids was ook ernorm slecht corner ballen werden als doel trap gegeven, geen penalty voor ajax en twente, ingooi de verkeerde kant op.

Ze kunnen echt niet 3 jaar achter elkaar in de top meedraaien hoor;)

Idd, volgend jaar worden ze weer gewoon 7e oid.
Wel heerlijk die overwinning, eindelijk weer eens goed spel van Ajax.
Volgende week PSV kloppen, moet nu helemaal te doen zijn.
Als Twente dan nog wint van PSV is het nog maar 2 punten verschil :P

super mooie deal gemaakt net:D

Vriend: he wil je mee naar kwartfinale CL van PSV?
ik: hoeveel kost da?
vriend: 45 euro, maar als je kan rijden naar eindhoven betalen wij(hij en andere vriend) 30 e voor je.
ik: prima:D

Idd, stoppen met selecteren voor het NL elftal vind ik.
Wat een mannetje is dat met een totaal verkeerde mentaliteit, gelijk zn handen in de lucht ipv doorspelen en flink veel schawlbe's maken.

Edit:

Danko Lazovic wordt nog steeds betaald door zijn oude club Feyenoord. Dat wist Johan Derksen te melden in het programma Voetbal Insite. Volgens Derksen betaalt Feyenoord 800.000 euro per jaar aan de aanvaller.
Voordat Vitesse de speler overnam van Feyenoord, werd afgesproken dat Feyenoord het salaris zou doorbetalen. De club uit Arnhem betaalde naar verluidt destijds een transfersom van 1,5 miljoen euro.

Vooral dit gedeelte kan leuk worden:

"Feyenoord kan daarmee zichzelf een kwade dienst bewijzen. Want in een van de laatste speelrondes moet de ploeg van coach Erwin Koeman nog op bezoek bij Vitesse, waarvoor Lazovic deze competitie zeventien keer scoorde. Een nederlaag in Arnhem zou de Rottterdamse club de vijfde plaats in de Eredivisie én een plaats in de play-offs om Champions League-voetbal kunnen kosten"

* Dan gaan er weer koppen rollen...

Status
Not open for further replies.
Back