Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Het is hier de bedoeling dat er "serieus" over voetbal gepraat word. Dat heeft er dus niks mee te maken. Als iedereen leuk de "grappen" van ajax/feyenoord/psv/whatever forums hier gaat posten komt daar geen eind aan. En we waren net goed bezig.

en verder vind ik r0bert gewoon een pisjoch:+

Ja meen ik wel, dat vallen en al die bullshit eromheen intreseert me niet.

Toch wel een effectieve uittrap uiteindelijk :).

als dat je niks interesseerd slaat het nergens op dat je zegt dat je het prachtig vind om naar hem te kijken maar ja...

als dat je niks interesseerd slaat het nergens op dat je zegt dat je het prachtig vind om naar hem te kijken maar ja...

Stil is gast.

Het gaat mij toch om ze voetbalkwaliteiten, en dat heeft hij zeker, dat heb niks met dat toneelspel te maken.

Zondag maar eens lekker met de combi naar Arnhem :X
Eerst vanuit Apeldoorn naar Amsterdam dan vanuit Amsterdam naar Arnhem vervolgens na de wedstrijd vanuit Arnhem naar Amsterdam en dan nog eens van Amsterdam naar Apeldoorn

8P

Leonardo: "Ajax kan PSV nog achterhalen"
19 december 2006

Wat iedereen al wist, is nu definitief: Leonardo verhuist naar Ajax. De Amsterdamse club heeft officieel laten weten dat de Braziliaan per 1 januari 2007 in dienst zal treden. Leonardo, die afkomstig is van NAC Breda, tekent een contract tot de zomer van 2009. "Deze club gaf me direct een goed gevoel."

De transfer van Leonardo komt niet als een verrassing. Begin vorige week werd al duidelijk dat de Braziliaan, die ook in de belangstelling stond van onder meer PSV, gekozen had voor de ploeg uit de hoofdstad. Ajax moet 750.000 euro betalen voor de komst van de 23-jarige Braziliaan, die zijn geluk niet op kan.

"De gesprekken die ik met Ajax voerde waren anders dan die met de andere clubs. Ik voelde mij bij de mensen van Ajax het prettigste. Ik kijk niet puur naar het geld, ik wil ook sportief een goed gevoel bij een club hebben. Ajax is gewoon een topclub en ik verwacht heel veel van Ajax. Ajax verwacht veel van mij en zo hoort dat ook als je de top wilt halen. Ik wil Ajax nog sterker maken. Dat we om het kampioenschap gaan strijden. Dit jaar nog, want ik denk dat Ajax PSV in de tweede helft van het seizoen nog wel kan achterhalen", denkt de spits.

Dat hij halverwege het seizoen binnenkomt, vindt Leonardo geen enkel probleem. "Nee, hoor. Ik ben er zo een half jaar eerder dan de eventuele nieuwe spelers die pas in juli komen. Dan kan ik wennen aan de spelersgroep, vrienden maken en iets opbouwen met de jongens", aldus Leonardo.

ik weet nog wel hoe hij huilend op tv de feyenoordsupporters bedankte voor alle steun die ze hem gegeven hadden na z'n blessure(s).
Met dat joch wordt het nooit wat

Status
Not open for further replies.
Back