Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
feyenoord lekker gevoetbalt.

Timmer: ijzersterk weer
Buijs:goed gespeeld. Vind alleen de rechtsback niet echt wat voor hem omdat hij niet snel genoeg is in de omschakeling
Vlaar: Heerlijk spel weer!Af en toe weer kleine aarzelingen
lucius: heeft zich weer bewezen tot een goeie spelverdeler voor feyenoord
bahia: speelde redelijk tot goed. Alleen bij 1e goal deed hij niet mee met buitenspelval waardoor er gescoord werd.
greene: speelde als een natte krant!! Totaal uit vorm laatste weken in tegenstelling tot goed seiizoen vorige jaar
de guzman: echt goed gespeeld vandaag! Veel goeie passes!
hofs: prima gespeeld! Erg gedreven speler met mooie (bewust?!:P) goal
huysegems: Niets op aan te merken
Charisteas: Lekker gevoetbalt.Begint wat losser te worden en daarom beter te spelen. Won meeste kopduels en was balvast
Kolkka: tot mijn verbazing goed gespeeld. Af en toe een lekkere actie en lekker snel!

Invallers:
Derijck: te kort om te beoordelen
Vincken: Had paar goeie acties op snelheid! Gun hem wat meer speeltijd en hij kan beter worden
v. Hooijdonck: Tsjah, pinchhitter, vandaag wel aangezien er vrijwel direct na zijn invalbeurt gescoord werd! Maar vind em nog steeds over de top

was weer gezellig :D goeie wedstrijd.

bleven de polen trouwens rustig in hun vakkie, hoorde zoveel gekke dingen van ze maar er gebeurde weinig!

Op Rijnmond zeiden ze dat tikkie breed Lindenbergh zou komen, hoop niet dat hij gehaald wordt..

Dan is het eind wel zoek.
Ik vind lindenbergh geen slechte speler, ook niet echt goed maar dan is het eind wel ver te zoeken..

Dan is het eind wel zoek.
Ik vind lindenbergh geen slechte speler, ook niet echt goed maar dan is het eind wel ver te zoeken..

Lindenbergh is ook geen Feyenoord voetballer :X Hij loopt der vaak als een zoutzak bij en loopt de hele wedstrijd achter de feiten aan, Kortom 2 miljoen en jullie mogen hem hebben :#

"ROTTERDAM/NYON - De aanklager van de Europese voetbalunie (UEFA) gaat niet akkoord met de straf die Feyenoord heeft gekregen voor de rellen twee weken geleden in Nancy. De aanklager heeft donderdag officieel beroep aangetekend tegen het vonnis van de tuchtcommissie van de UEFA"

Was gister wel goed om te zien toen er vuurwerk werd afgestoken in ons vak iedereen naar die gast begon te wijzen en schreeuwen. We moeten nu echt rustig aan gaan doen want als er nu iets gebeurt zijn we helemaal de lul.

AZ wint van Sevilla. Keurige prestatie!

Sevilla is toch mooi dat team dat Barcelona aan het begin van het seizoen met 3-0 oprolde :P

Heerenveen had tozh zeker wel met 3-0 moeten winnen gisteren :P.. Als je zag wat voor een kansen dat ze kregen x|

En AZ heel netjes weer zakelijk gewonnen :W

Zojuist is er geloot voor de 1/8 finales in de strijd om de Champions League. PSV is gekoppeld aan Arsenal. De Eindhovenaren spelen eerst thuis.

De complete loting voor de 1/8 finales:

Porto - Chelsea
Celtic - AC Milan
PSV - Arsenal
Lille - Manchester United

AS Roma - Olympique Lyon
Barcelona - Liverpool
Real Madrid - Bayern Munchen
Internazionale - Valencia

De wedstrijden worden gespeeld op 20/21 februari en 6/7 maart.

Werder is de mooiste club van allemaal imho. Dus ben wel tevreden.

Wil je ver komen, moet je ze toch allemaal winnen.

Gvd dat was wel de laatste die ik wou loten :D
Werder had 10 punten in de poule bij Barcelona :X

Feyenoord-tottenham dat word leuk Tottenham is een jodenclub zal er verder niets over zeggen wat ik ermee bedoel of niet ? ;)

Jongens zullen we even normale woorden gebruiken? Jullie weten wat ik bedoel.

Ontopic:

Zware loting voor iedereen. Denk dat er maar 1tje door gaat van die 3. PSV heeft wellicht een kans tegen Arsenal denk ik

Jongens zullen we even normale woorden gebruiken? Jullie weten wat ik bedoel.

Ontopic:

Zware loting voor iedereen. Denk dat er maar 1tje door gaat van die 3. PSV heeft wellicht een kans tegen Arsenal denk ik

Ik denk dat Ajax doorgaat...PSV redt het net niet tegen Arsenal denk ik.

Status
Not open for further replies.
Back