Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Johan Derksen is vandaag met het nieuws gekomen dat Barcelona serieus werk aan het maken is van Wesley Sneijder.
Naar het schijnt zou Barça Wesley al hebben uitgenodigd voor een kenningsmaking gesprek en een rondleiding, maar is het wachten op toestemming van de Ajax directie.

aangezien Sneijder nog tot zeker medio 2009 onder contract staat bij Ajax kan Ajax een record bedrag vragen aan Barcelona om de diensten van de begaafde middenvelder te verwerfen. een exact bedrag is nog niet genoemd, maar gedacht word aan een bedrag van zeker meer dan 25 miljoen euro. Faillant detail is dat Sneijder onlangs nog heeft aangegeven niet weg te willen uit Amsterdam zonder de landstitel. voor Ajax word het dit jaar dus of-of en helaas geen en-en.

nah 3 miljoen willen ze voor hem geven :X
Laat Heitinga maar lekker blijven denk dat die dat zelf ook liever wil op dit moment.

En als Barcelona serieus bij Sneijder aanklopt dat gaat die gewoon kampioen of niet.

7 miljoen voor Johnny vragen. Dan een strik er omheen en afscheid laten nemen met de woorden "Ooit komt Johnny weer terug".

Vraag me af wie de geestezieke was die 9 miljoen voor ogen had om te betalen.
Die is inmiddels ook opgenomen lijkt me?

oh ja wat vinden jullie van het volgende:
The media section of the Guardian (subscriber only) reports that the Daily Mirror turned down an interview with Jose Mourinho, once the club demanded copy approval.

Chelsea demanded the interview appear in question and answer form and also demanded “a 400-word sidebar about Chelsea’s charity work - written by the club - that could not be substantially changed.”

The interview with Mourinho ran on Friday in the Times, the Daily Telegraph, the Daily Mail and the Sun. All four papers ran the requested sidebar about Chelsea’s charity work with children’s cancer charity CLIC Sargent.

An example of this can be seen in the Times here.

Daily Mirror sports editor Dean Morse applauded Chelsea’s charity work but said the demands went too far, “It may be run by Russians but we’re not Pravda yet.”

Both the Times and the Telegraph point out that Chelsea have “raised more than £500,000 for CLIC Sargent since the partnership started in April 2005.”

(The fee to take Andry Shevchenko from AC Milan to Chelsea was at least 30 million pounds.)

If Chelsea were really serious about supporting CLIC Sargent why don’t they give the proceeds from their next home match (against Newcastle on Wednesday) to the charity – they could earn more in 90 minutes than they have done in a year-and-a-half.

This has all the hallmarks of a Peter Kenyon stunt and the fact that no mainstream newspaper has condemned this cynical use of a children’s cancer charity will only encourage every other football club to pull off similar shameless PR moves.

Ik ben het er roerend mee eens, als Chelsea echt van hun poenerige imago af willen zullen ze toch wat meer moeten geven. En niet over de hoofden van kinderen met kanker hun imago proberen te verbeteren. Op hun site staat ook dat een deel van het geld wat ze verkopen van merchandising naar de kinderen gaat. Ik persoonlijk vind het een aanfluiting :L

P.S. Ballack/Lampard/Drogba & Terry verdienen samen 500000 pond per week!

Waarom zo negatief Kraenendonk?

Omdat Heitinga 3 wedstrijden aardig kan spelen, maar de 4e dan weer diep bedroevend is. Ik ben nooit een fan van hem geweest. Wel qua mentaliteit (echte Ajacied, dat wel), maar een betrouwbare verdediger heb ik hem nog nooit gevonden.

Die Ogararu vind ik trouwens wel steeds beter worden.

Omdat Heitinga 3 wedstrijden aardig kan spelen, maar de 4e dan weer diep bedroevend is. Ik ben nooit een fan van hem geweest. Wel qua mentaliteit (echte Ajacied, dat wel), maar een betrouwbare verdediger heb ik hem nog nooit gevonden.

Die Ogararu vind ik trouwens wel steeds beter worden.

Hij maakt idd regelmatig foutjes (denkt aan Ajax - Espanyol) waar hij liet te slapen zodat Pandiani de 0-1 kon maken. Op het middenveld doet die het prima mijn inziens.

Voel je anders ff aangesproken, ik heb het over die trieste mensen die zonder na te denken een halve binnenstad slopen. En maar keihard stoer doen met hun rotterdam hooligans kapuchon truien :L Stoer joh, lekker hersenloos gedrag. Echte supporters maken er een gezellig sfeertje van, maar volgens mij is dat onmogelijk, en moet iedereen zo stoer mogelijk uit de hoek komen...:L

Status
Not open for further replies.
Back