omdat jij het hebt over de parel van peru, en ik dat niet vind :!
Braamhaar denkt volgens mij dat zn moeder een hoer is heb ik het idee na zaterdagavond
Had het idee dat het best eens gestaakt kon gaan worden, zo massaal werd het gezongen.
Gelukkig gewonnen maar vond die strafschop van Groningen toch wel makkelijk gegeven, vervolgens wordt Huntelaar 2x naar beneden getrokken in de 16 en wij krijgen geen pingel.
Beloofd wat voor volgende week tegen Feyenoord aangezien we nu de laatste 2 wedstrijden al 2 strafschoppen tegen hebben gehad.
Zag je bij de 2e goal die arm van klaas-jan020 wint en gaat kampioen worden
Aangezien het een voetbal topic is. Spelen jullie ook tienen?
Je weet wel, eerst bieden wie keeper wordt en de rest heeft 10. Dan bal hoog aan elkaar geven om te kunnen scoren. Heb je 0 dan ben je de lul en mag je gaan staan. Zo verslavend.
Aangezien het een voetbal topic is. Spelen jullie ook tienen?
Je weet wel, eerst bieden wie keeper wordt en de rest heeft 10. Dan bal hoog aan elkaar geven om te kunnen scoren. Heb je 0 dan ben je de lul en mag je gaan staan. Zo verslavend.
Futsal is de shit
Keeper & Futsal? @ Lennox.
De media maakt gebruik van feyenoord, in deze slechte tijden:*Keeper & Futsal? @ Lennox.
Vaag verhaal btw;
"EXCLUSIEF - Feyenoord krijgt voorlopig niet de nieuwe sterke man die zich vrijdag leek aan te dienen. Steven Rottier is er niet in geslaagd de financiering voor de overname van de Rotterdamse club rond te krijgen.
Zaterdag trok een investeerder die Rottier zou bijstaan zich alsnog terug. Rottier stortte daarna in. Hij meent dat hij gezichtsverlies heeft geleden. Rottier is inmiddels opgenomen in het ziekenhuis.
In de nieuwe Voetbal International, die woensdag in de winkel ligt, vind je meer terug over de menselijke tragedie"