Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
[Hapt]
hoe ver kan je er naast zitten zeg.
Ik heb geen enkel item van PSV. Ja een oud shirt uit `95 die ik wil verkopen, kopen robert? En als ik het over clubs in Nederland heb die concurren met PSV kan ik eigenlijk alleen maar over Ajax beginnen.
[/Gehapt]

En misschien ook nog; over Feyenoord hoor ik hier niemand, en zijn er volgens mij geen mondige supporters oid. En omdat er dus wel veel mondige Ajax supporters zijn, moet ik het wel daarover hebben, wil ik nog wat de zoeken hebben op dit forum :P

En ik vergelijk alles met Ajax omdat het dus nu de #1 concurrent is, en de rollen eventjes lijken te zijn omgedraaid. En wie had dat ooit gedacht?

Maar! toch begrijp ik je wel, en zal het er proberen minder over te hebben.

Wat vond jij eigenlijk van het NL 11tal?

Ik vond ze redelijk spelen, alleen in de afwerking had het beter gekund.
Technisch spel is op dat veld niet mogelijk, 1 sliding is 10m glijden.

Frankrijk verloor voor het eerst onder Raymond Domenech een interland.

"Tegen de Schotten gingen Les Bleus met 1-0 onderuit. En volgens Domenech waren de ballenjongens mede schuldig aan de Franse zeperd.
'Ik was zeer teleurgesteld dat de ballenjongens de wedstrijd zo vertraagden', klaagde de trainer na afloop in Hampden Park. 'Ik denk dat ze daar les in hebben gehad. Het is spijtig dat het moet gebeuren in een land dat bekendstaat om zijn fair play."

:L

haha, en als hij in bulgarije had gespeeld was het veld kut! Zo is er achteraf altijd makkelijk praten...ze hebben gewoon geen geluk gehad, dat gebeurd ook wel eens.

2-1 :X:X

Albanie scoort :L

Nederland gaat tijdrekken :L
Albanie had een Penalty verdient....

Last edited:
"Atlético Madrid heeft zich gemengd in de discussie of clubs compensatie moeten krijgen wanneer hun spelers geblesseerd raken in een interland. Atlético is Maxi Rodríguez (25) een half jaar kwijt na een interland met Argentinië.
'Het slaat nergens op dat clubs de salarissen van spelers betalen en dat derden als de FIFA en de nationale elftallen ook gebruik van hen kunnen maken', liet de belangrijke aandeelhouder Miguel Angel Gil Marin optekenen in AS. 'Zij hoeven niets voor hun diensten te betalen en willen bovendien niets weten van zaken als in het geval van Maxi.'

'Het geschatte verlies door zijn blessure ligt rond de zes miljoen euro. Nadat hij een goed WK had gespeeld, hebben we zijn salaris verdubbeld. We gaan er alles aan doen om compensatie te krijgen van de Argentijnse en Spaanse bond en de FIFA. We zijn een belangrijke speler kwijtgeraakt door een blessure die hij opliep op een onbespeelbaar veld.'

In Murcia, waar Spanje met 2-1 won van de Argentijnen, lagen de graszoden van het nieuwe veld los en stoof voortdurend zand op. Maxi Rodríguez raakte geblesseerd tijdens een struikelpartij als gevolg van de slechte gesteldheid van het veld"

bron: VI.nl

Gelukkig hebben wij de Parel van Peru.......

farfan.jpg

Ik ook niet perse, maar 0-1 achterstaan en erin komen en scoren + assist en dan 4-1 winnen (zwaaaar geflatteerd).

Overigens zegt het invallen en scoren door Farfan meer over Kone :rolleyes:
Maar wat is hij toch gevaarlijk zeg.....

Status
Not open for further replies.
Back