Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
omdat jij het hebt over de parel van peru, en ik dat niet vind :!

*zucht.

@ Dennis

"En dat Feyenoord zelfs met een gelijke stand de kleedkamers kon opzoeken dankte de formatie van Erwin Koeman aan Theo Lucius. De oud-PSV'er, die afgelopen week nog kampte met een hamstringblessure, verzilverde op slag van rust een strafschop. Karim Saidi was onderuit getrokken, zo had scheidsrechter Tom van Sichem geoordeeld"

Het had zomaar gekunt....
Roda had kans op te winnen, Kone kon het ook veel keren niet afmaken.
Roda speler rood was genoeg om te winnen denk ik.

Braamhaar denkt volgens mij dat zn moeder een hoer is heb ik het idee na zaterdagavond :rolleyes:
Had het idee dat het best eens gestaakt kon gaan worden, zo massaal werd het gezongen.

Gelukkig gewonnen maar vond die strafschop van Groningen toch wel makkelijk gegeven, vervolgens wordt Huntelaar 2x naar beneden getrokken in de 16 en wij krijgen geen pingel.
Beloofd wat voor volgende week tegen Feyenoord aangezien we nu de laatste 2 wedstrijden al 2 strafschoppen tegen hebben gehad.

Braamhaar denkt volgens mij dat zn moeder een hoer is heb ik het idee na zaterdagavond :rolleyes:
Had het idee dat het best eens gestaakt kon gaan worden, zo massaal werd het gezongen.

Gelukkig gewonnen maar vond die strafschop van Groningen toch wel makkelijk gegeven, vervolgens wordt Huntelaar 2x naar beneden getrokken in de 16 en wij krijgen geen pingel.
Beloofd wat voor volgende week tegen Feyenoord aangezien we nu de laatste 2 wedstrijden al 2 strafschoppen tegen hebben gehad.

herrinert zich nicos machlas paar jaar geleden, schwalbe tegen feijenoord:W:W

Aangezien het een voetbal topic is. Spelen jullie ook tienen?

Je weet wel, eerst bieden wie keeper wordt en de rest heeft 10. Dan bal hoog aan elkaar geven om te kunnen scoren. Heb je 0 dan ben je de lul en mag je gaan staan :D. Zo verslavend.

Deed het wel maar me aars kon het niet meer aan
emllol.gif

Ik vond het nooit leuk om in het doel te staan zodat er een paar gasten je dood schoppen.

Vroeger wel veel gespeeld ja :*

Last edited:

Je weet wel, eerst bieden wie keeper wordt en de rest heeft 10. Dan bal hoog aan elkaar geven om te kunnen scoren. Heb je 0 dan ben je de lul en mag je gaan staan :D. Zo verslavend.

Futsal is de shit :P

in de zomer zowat elke avond.. heerlijk spel:W

Ik heb ook jaren op doel gestaan. Kon wel aardig voetballen, maar keeper stopte ermee en dat vond ik toffer. Elk jaar nieuwe handschoenen kopen :W wat een tijd.

Misschien over een jaar of 2 weer beginnen ofzo, maar nu gewoon het geld van de zaterdagen nodig (met werken).

Keeper & Futsal? @ Lennox.

Vaag verhaal btw;

"EXCLUSIEF - Feyenoord krijgt voorlopig niet de nieuwe sterke man die zich vrijdag leek aan te dienen. Steven Rottier is er niet in geslaagd de financiering voor de overname van de Rotterdamse club rond te krijgen.
Zaterdag trok een investeerder die Rottier zou bijstaan zich alsnog terug. Rottier stortte daarna in. Hij meent dat hij gezichtsverlies heeft geleden. Rottier is inmiddels opgenomen in het ziekenhuis.

In de nieuwe Voetbal International, die woensdag in de winkel ligt, vind je meer terug over de menselijke tragedie"

Nee gewoon op het veld. Hoewel we wel vaak op middelbare school een zaalvoetbaltournooi hadden (eens in de zoveel tijd). Moet alleen kijken of het lichamelijk wel zo verstandig is om weer te beginnen, maar daar heb ik nog wel even de tijd voor :+

Ik zit nu al 4 weken met een instabiele enkel...
Eerst wedstrijd, floep door m`n enkel (eerst serieus iets, ooit)
En nu is hij gaar en kan ik nog niet rennen....gelukkig zijn er tegenwoordig meer keepers in de Zaal.

Mijn knieschijf is deze zomer van zn plek geschoten. Daardoor 6 wkn gips gehad en nu nog steeds niet helemaal in orde (gaat langzaam gewoon). We zien wel.

Vaag verhaal btw;

"EXCLUSIEF - Feyenoord krijgt voorlopig niet de nieuwe sterke man die zich vrijdag leek aan te dienen. Steven Rottier is er niet in geslaagd de financiering voor de overname van de Rotterdamse club rond te krijgen.
Zaterdag trok een investeerder die Rottier zou bijstaan zich alsnog terug. Rottier stortte daarna in. Hij meent dat hij gezichtsverlies heeft geleden. Rottier is inmiddels opgenomen in het ziekenhuis.

In de nieuwe Voetbal International, die woensdag in de winkel ligt, vind je meer terug over de menselijke tragedie"
De media maakt gebruik van feyenoord, in deze slechte tijden:*

Status
Not open for further replies.
Back