Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Nee. Ac gewoon zakelijk. Anderlecht had mss een half uur extra nodig oid. Op het laatst ging het @ ac ook best paniekerig.

Commentator "de scheids is een vriend van AC"

5 minuten later stuurt hij een speler van AC met rood van het veld...:rolleyes:

Anderlecht doet het aardig in de CL.... 2 punten uit 3 wedstrijden :rolleyes:

Morgen Galatasaray - PSV.
Ik hoop niet op een Fenerbace uit deja vu.

Galatasaray draait slecht in de competitie, het moet te doen zijn iig :)

Ik noem ze wisselvallig.

{! Slaaf;

"Heracles Almelo wil Everton Ramos da Silva definitief inlijven, meldt het Algemeen Dagblad. De club hoopt op korte termijn te horen te krijgen hoe hoog de afkoopsom voor de 23-jarige Braziliaan is.
De spits is eigendom van een privé-persoon en met hem moet Heracles in de slag om een transfer te bewerkstelligen. Everton speelt nu op huurbasis in het Polman Stadion"

Hij is van iemand....pfew.

Hahahahah

Stefan postma, de doelman van ADO is genaaid. Letterlijk dan wel te verstaan. Hij heeft toen hij nog in Engeland keepte een sexvideo gemaakt met zijn ex. Alleen die ex heeft een voorbind om. Ik hoorde het net op 3 fm :X.

Hahahahah

Stefan postma, de doelman van ADO is genaaid. Letterlijk dan wel te verstaan. Hij heeft toen hij nog in Engeland keepte een sexvideo gemaakt met zijn ex. Alleen die ex heeft een voorbind om. Ik hoorde het net op 3 fm :X.

hahaha die knakker die nu met een zn been in het gips zit:X?

omg!!!:D

Alleen op Kanaal 2 :?

Ruudje met de jonkies :W

Mocht Jong Oranje er in slagen om zich komende zomer tijdens het EK in eigen land te plaatsen voor de Olympische Spelen in Peking, dan wil Ruud van Nistelrooy maar al te graag mee.
Bondscoach Foppe de Haan zei het enkele weken nog met een knipoog, dat de spits van Real Madrid welkom is om als dispensatiespeler mee te gaan. 'Als Van Nistelrooy zegt Ik wil graag, dan nodig ik hem uit', reageerde de Friese trainer desgevraagd.

Hmmmz. Zo`n bal rolt dan wel lullig .... :mad:
Dit even doorstaan en hopen op niet meer tegendoelpunten. Die turken beginnen altijd vlammend...

Wat een dramatiek bij die turken zeg....

1-0. Waar is PSV mee bezig?

Idd, mss toch nog wat blijven hangen van het vorige reisje naar Turkije.

Status
Not open for further replies.
Back