Erik. Running 18 October 2006 #4,161 Tinne said: Die turken beginnen altijd vlammend... Click to expand... Totdat het er op aankomt . Maar die Arda speelt wel aardig zeg.
Tinne said: Die turken beginnen altijd vlammend... Click to expand... Totdat het er op aankomt . Maar die Arda speelt wel aardig zeg.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 18 October 2006 #4,162 Het zijn geen slecht spelers btw. Song van Liverpool Inamoto van Tottenham Staat een lekker briesje btw.
Het zijn geen slecht spelers btw. Song van Liverpool Inamoto van Tottenham Staat een lekker briesje btw.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 18 October 2006 #4,165 Slechtse man op het veld. Het is geen beste wedstrijd, heb ik dan ook nog niet echt gezien dit seizoen van PSV.
Slechtse man op het veld. Het is geen beste wedstrijd, heb ik dan ook nog niet echt gezien dit seizoen van PSV.
Lennox Well-Known Member 18 October 2006 #4,166 Die Mondragon had 5 jaar terug al moeten stoppen man. Verder valt Galatasary me erg tegen.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 18 October 2006 #4,167 KONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 18 October 2006 #4,168 Voor iemand die weg moet/had moeten zijn speelt Vayrynen erg goed Gerets en fans op het veld :X Die keeper stond bij de goal van Kone gewoon stil en deed alsof het wel buitenspel zou zijn..... Last edited: 18 October 2006
Voor iemand die weg moet/had moeten zijn speelt Vayrynen erg goed Gerets en fans op het veld :X Die keeper stond bij de goal van Kone gewoon stil en deed alsof het wel buitenspel zou zijn.....
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 18 October 2006 #4,170 mensen met passie die turken. Last edited: 18 October 2006
Lennox Well-Known Member 18 October 2006 #4,174 Dennis said: hij kwakte wel vrolijk tegen de paal aan Click to expand... Lachen ja. @ Tinne. Leuke overwinning, maar ik zag niet veel pluspunten hoor :* Hele matige ploeg dat Galatasaray. Normaal gesproken spookt het ook veel meer daar volgens mij?
Dennis said: hij kwakte wel vrolijk tegen de paal aan Click to expand... Lachen ja. @ Tinne. Leuke overwinning, maar ik zag niet veel pluspunten hoor :* Hele matige ploeg dat Galatasaray. Normaal gesproken spookt het ook veel meer daar volgens mij?
Erik. Running 18 October 2006 #4,175 Zie de elftallen van Chelsea en Barcelona gewoon niet normaal :winner:!! :W
Lennox Well-Known Member 18 October 2006 #4,177 Terug naar de tijd dat je 3 buitenlanders in je team mag hebben. Dat lijkt me mooi . Shevchenko is ook maar een jankert zeg.
Terug naar de tijd dat je 3 buitenlanders in je team mag hebben. Dat lijkt me mooi . Shevchenko is ook maar een jankert zeg.
Erik. Running 18 October 2006 #4,178 Hier geniet IK nou van... Lennox said: Shevchenko is ook maar een jankert zeg. Click to expand... Hij zit niet lekker in ze vel volgens mij. Drogba speelt zeker goed.
Hier geniet IK nou van... Lennox said: Shevchenko is ook maar een jankert zeg. Click to expand... Hij zit niet lekker in ze vel volgens mij. Drogba speelt zeker goed.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 18 October 2006 #4,180 Lennox said: Leuke overwinning, maar ik zag niet veel pluspunten hoor :* Hele matige ploeg dat Galatasaray. Normaal gesproken spookt het ook veel meer daar volgens mij? Click to expand... Ik ook niet. Ik zeg ook dat we alleen maar kunnen groeien. Pluspunten; Kone die scoort en invaller Vayryen denk ik. Matige ploeg idd, kwaliteit genoeg imo. Vreemd
Lennox said: Leuke overwinning, maar ik zag niet veel pluspunten hoor :* Hele matige ploeg dat Galatasaray. Normaal gesproken spookt het ook veel meer daar volgens mij? Click to expand... Ik ook niet. Ik zeg ook dat we alleen maar kunnen groeien. Pluspunten; Kone die scoort en invaller Vayryen denk ik. Matige ploeg idd, kwaliteit genoeg imo. Vreemd