Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
"Chelsea zou in de markt zijn voor Gianluigi Buffon. De Londense club kan de toenaderingspogingen staken, want de Italiaanse goalie laat zich niet verleiden tot een overstap naar Stamford Bridge.
Chelsea had naar verluidt een bedrag van veertig miljoen euro over om Buffon in de winterstop naar Stamford Bridge te halen. De Italiaanse international blijft echter Juventus trouw"

Clubliefde?!

"Chelsea zou in de markt zijn voor Gianluigi Buffon. De Londense club kan de toenaderingspogingen staken, want de Italiaanse goalie laat zich niet verleiden tot een overstap naar Stamford Bridge.
Chelsea had naar verluidt een bedrag van veertig miljoen euro over om Buffon in de winterstop naar Stamford Bridge te halen. De Italiaanse international blijft echter Juventus trouw"

Clubliefde?!

In ieder geval tot aan het eind van het seizoen neem ik aan. Juventus heeft vandaag weer gewonnen en hebben ondertussen al 2 punten. Degraderen naar de Serie C zal dus zeker niet gebeuren. Ik zie ze uiteindelijk nog wel kampioen worden, maar dat mag ook wel met de beschikbare spelers.

En btw wat voor zin heeft het voor hem om naar Chelsea te gaan? Dan speelt die een half seizoen en moet die plaats maken voor Cech. Btw Sjevtsjenko (VI)/Shevchenko(Chelsea website) heeft ook weer eens gescoord :D

Zou ook niet weten welke kant wij op hadden moeten rennen je zit daar gewoon opgesloten in je vak ;)
Maar mooie is dat die stewards ook gewoon Utrecht supporters zijn die iets voor de club willen doen, duidelijk dat deze jongen nooit in een stadion komt :)

/ Maar laten we het weer over voetbal hebben ;)

LB hooligans zijn kansloos.

Klopt

Wat betreft de Champions league, ik hoop dat hij gewonnen wordt door Manchester Utd of ACM.....C ronaldo, kaka, gattuso, R . Ferdinand, gilardino pirlo, Rossi

wat een ongelovelijke bikkels 8)

Zou ook niet weten welke kant wij op hadden moeten rennen je zit daar gewoon opgesloten in je vak ;)
Maar mooie is dat die stewards ook gewoon Utrecht supporters zijn die iets voor de club willen doen, duidelijk dat deze jongen nooit in een stadion komt :)

/ Maar laten we het weer over voetbal hebben ;)

Duidelijk dat jij nooit naar uit wedstrijden gaat :P?

Enne UHF Bunnikside proud of it ;)

Status
Not open for further replies.
Back